Moguć raskid saradnje s Bus plusom!
- Razmotrićemo mogućnost da grad Beograd ponovo preuzme sistem naplate karata u javnom prevozu - izjavio je predsednik Skupštine grada Beograda Aleksandar Antić, dodajući da Beograd ne može dugoročno da izdvaja za subvencije javnog prevoza 150 miliona evra
Predsednik Skupštine grada Beograda Aleksandar Antić kaže da postoji mogućnost da se Gradsko-saobraćajno preduzeće Beograd vrati u sistem naplate karata u javnom prevozu.
- Razmotrićemo mogućnost da grad Beograd ponovo preuzme sistem naplate karata u javnom prevozu - izjavio je Antić, dodajući da Beograd ne može dugoročno da izdvaja za subvencije javnog prevoza 150 miliona evra na godišnjem nivou.
Prema njegovim rečima, angažovanje dodatnih kontrolora nije u skladu sa ugovorom koji grad Beograd ima sa "Bus plus sistemom", da će njih plaćati grad, a da je cilj da se održi i uveća nivo naplate karata u javnom prevozu kako ne bi doživeo kolaps.
- Imamo problem jer Beograđani slabo plaćaju prevoz i slabo prihvataju "Bus plus" sistem. Razmotrićemo da li je to posledica toga što građani teško prihvataju novi sistem ili zbog toga što teško prihvataju da neko sa strane vrši naplatu sistema javnog prevoza - najavio je predsednik gradskog parlamenta.
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je u Skupštini grada da mnogi građani ne plaćaju karte u gradskom prevozu. Zato je, prema njegovim rečima, bilo neophodno da se poveća broj kontrolora u vozilima javnog prevoza.
Đilas je primetio i da je na pet linija na kojima je kontrola bila pojačana vidljivo višestruko povećanje prodaje karata.
- Naša obaveza je da svima koji plaćaju kartu obezbedimo kvalitetan prevoz, a građani moraju da shvate da, ako karte ne plaćaju, gradski prevoz neće funkcionisati - rekao je Đilas.
(Telegraf.rs / Tanjug)