Gde idu milioni od peronskih karata na autobuskoj stanici u Beogradu?
Čak 7.000 ljudi svakog dana koristi usluge BAS-a, što znači da je dnevna dobit od 700 hiljada do milion dinara. U BAS-u, međutim, ćute o tome, a pojedini delovi stanice i dalje su ruina
Dnevno oko 7.000 ljudi koristi usluge Beogradske autobuske stanice (BAS), a cena peronske karte je od 60 do 150 dinara, zavisno od relacije. Građani se žale da su peronske karte preskupe, zbog čega je Telegraf istražio šta se dešava s ovim parama.
Beogradska stanica na osnovu urađene kategorizacije spada u prvu kategoriju i to je jedan od parametara za ovako visoku cenu staničnih usluga, kažu u BAS-u.
Prva kategorija podrazumeva da stanica mora da radi 24 časa dnevno i da u sklopu kompleksa ima Poštu, banku, trafike, restorane, obezbeđenje i toalete.
Građani su složni da su cene peronskih karata preskupe i da ne dobijaju nikakvu uslugu, jer čak i toalet mora da se plati posebno, iako po zakonu spada u okvir staničnih usluga.
Kiosci, restorani i ostali objekti koji se nalaze na stanici, takođe, plaćaju zakup stanici, kao i autoprevoznici koji ostvaruju polaske. Dnevno s Beogradske autobuske stanice se ostvari oko 600 polazaka.
Govorimo, dakle, o ogromnom novcu. Gde on ide? U BAS-u izbegavaju odgovor, uz izgovor da je direktor nije tu, a on, navodno, jedini može da odgovori na to pitanje. Umesto toga, u BAS-u se žale kako im promet pada!
- U poslednje tri do četiri godine primetan je pad ostvarenih polazaka i putnika koji koriste usluge BAS-a. Tome je doprinela najviše kriza koja je pogodila društvo i prevoznici koji voze na divlje i ostvaruju polaske u blizini naše stanice ili s drugih stanica gradskog prevoza - kaže Slaviša Predolac iz BAS-a.
Poređenja radi, svega 200 metara dalje, na autobuskoj stanici "Lasta", peronska karta košta samo 50 dinara, a građani dobijaju iste usluge!
(Telegraf.rs)