U poslovnicama Telekoma u Beogradu usluge i na znakovnom jeziku

Jedan od polaznika, koji radi u poslovnici na Terazijama, uspešno je uslužio osobu sa oštećenim sluhom zahvaljujući usvojenom znanju sa kursa, navode iz Telekoma

Kako bi izašla u susret svim svojim korisnicima, među kojima je i veliki broj gluvih i nagluvih osoba, kompanija "Telekom Srbija" pokrenula je obuku svojih zaposlenih na srpskom znakovnom jeziku.

U saradnji sa Udruženjem tumača lica oštećenog sluha Srbije, u toku je obuka prve od predviđene dve grupe polaznika koju čine zaposleni iz poslovnica "Telekoma Srbije" koje se nalaze u Beogradu.

Po usvajanju svih predviđenih znakova i konvencionalnih fraza, kako tvrdi predavač Dijana Dukić, zaposleni će moći bez problema da odgovore na sva pitanja koja se tiču telekomunikacionih usluga.

- Gluvim i nagluvim osobama značiće mnogo mogućnost da se sporazumeju sa prodavcem. Moći će bez pratnje da odu do poslovnice i da se sporazumeju sami. Svako od njih koristi mobilni telefon jer komuniciraju putem SMS poruka - kaže predsednica UTLOS-a Dijana Dukić.

- Zaposleni su veoma motivisani i brzo uče znakovni jezik. Ovih dana smo imali situaciju da jedan od polaznika, koji radi u poslovnici na Terazijama, uspešno usluži osobu sa oštećenim sluhom zahvaljujući usvojenom znanju sa kursa - navodi stručni saradnik za realizaciju obuka u "Telekomu Srbije" Miodrag Nikolić.

Predviđeno je da tokom naredna dva meseca obuku prođe 40 zaposlenih, a prva grupa će svoja znanja u praksi, u poslovnicama u Beogradu početi da primenjuje već u maju.

(Telegraf.rs)