Španski turoperateri u poseti Beogradu: Ovo je izazovno tržište za našu prestonicu
Turistička organizacija Beograda, u saradnji sa nacionalnom avio-kompanijom „Air Serbia”, u sklopu svojih promotivnih aktivnosti na tržištu Španije i pozicioniranja Beograda kao turističke destinacije, organizuje studijsko putovanje za turoperatore – organizatore putovanja iz Španije od 30. oktobra do 2. novembra, saopšteno je iz Turističke organizacije Beograda.
Usled povećanog broja direktnih letova iz Španije i rastućeg interesovanja španskih turista za Beograd, Turistička organizacija Beograda intenzivira promotivne aktivnosti na ovom tržištu u sklopu kojih je i predstojeće studijsko putovanje.
U prvoj polovini godine beleži se rast od 15 odsto u broju dolazaka turista iz Španije u odnosu na isti period u 2023. godini, dok je u broju ostvarenih noćenja u Beogradu zabeležen rast od 24 procenta u odnosu na isti period prethodne godine. Očekivanje je da će se ovaj trend rasta nastaviti i u narednim godinama, s obzirom na intenziviranje promocije Beograda i Srbije na ovom tržištu. TOB već godinama nastupa na Sajmu turizma FITUR u Madridu, jednom od najznačajnijih sajmova koji okuplja brojne predstavnike iz oblasti turističke industrije.
Hram Svetog Save, Kalemegdan, Muzej Nikole Tesle, Konak kneginje Ljubice, Muzej Jugoslavije, Beograd na vodi, samo su neke od lokacija koje će gosti iz Španije posetiti tokom boravka u Beogradu.
Pored razgledanja Beograda i predstavljanja njegove turističke ponude posetom najznačajnijih turističkih lokacija u gradu, za predstavnike španskih agencija biće organizovan i poslovni događaj u hotelu „Metropol” u petak, 1. novembra.
Osim promotivnih filmova o Beogradu, deo predstavljanja turističke ponude biće i prezentacija Beograda koja sažeto prikazuje dugu istoriju grada, mogućnosti za različite vidove turizma, nove projekte u gradu, ali i najavljuje predstojeće velike manifestacije u Beogradu, od kojih će najveća pažnja biti posvećena svetskoj izložbi EXPO 2027, čiji će Beograd biti ponosni domaćin.
Cilj ovog događaja je povezivanje dveju privreda putem unapređenja poslovnih aktivnosti u vidu ostvarivanja novih kontakata i dogovora oko buduće saradnje, a sve u primarnom cilju povećanja broja turista iz Španije u našoj prestonici, navode iz Turističke organizacije Beograda.
(Telegraf.rs)