Ženska trka 6. oktobra na Adi Ciganliji, na startu više od 2.500 učesnica

M. L.
Vreme čitanja: oko 2 min.
Foto: Tanjug/Strahinja Aćimović

Beogradski maraton organizovaće tradicionalnu i sve popularniju Žensku trku, koja će se održati na Adi Ciganliji u nedelju 6. oktobra. Start je zakazan za 10 sati, a trči se pod sloganom: "Ja to mogu".

Trka u dužini od 7,7 kilometara oko Savskog jezera imaće 17. izdanje i namenjena je ženama svih generacija.

Kao i prethodnih godina, cilj je da se na ovaj način promoviše značaj fizičke aktivnosti, posebno trčanja i hodanja, kao prevencije u očuvanju zdravlja, ali i druženje, uz jačanje solidarnosti kroz podršku i motivaciju.

Direktor Beogradskog maratona Darko Habuš podsetio je koliki značaj ima ova manifestacija i dodao da se očekuje oko 2.500 učesnica.

"Tradicionalna DM Ženska trka je trkački događaj u organizaciji Beogradskog maratona na koji smo veoma ponosni, jer broj učesnica raste iz godine u godinu, što je jasan pokazatelj da interesovanje za zdrav i aktivan život među ženskom populacijom raste. Ove godine će zahvaljujući angažovanju Fondacije ’Heroji Beogradskog maratona’, u saradnji s našim naslovnim sponzorom Ženska trka poprimiti i humanitarni karakter. Žene će trčati za pomoć ženama, čime će pokazati svoju solidarnost, ali i uživati na stazi u jedinstvenom trkačkom ugođaju i lepom druženju", istakao je Habuš na konferenciji za medije.

Kao priprema za trku 21. i 28. septembra s početkom u devet časova na Adi Ciganliji biće održani javni treninzi, kako bi sve učesnice bile što spremnije za trku, dodao je on.

"Prijatelji DM Ženske trke su Grad Beograd i JP Ada Ciganlija i hvala im što će biti naši dobri domaćini na Adi Ciganliji“, poručio je Habuš.

Menadžerka marketinga i komunikacija u kompaniji DM Srbija i Severna Makedonija

Svetlana Jovanović Mitić, naglasila je uspešnu saradnji na organizaciji trke.

"Kako je briga o ženskom zdravlju na vrhu liste naših prioriteta, mi u dm-u nastavljamo sa konkretnim inicijativama i aktivnostima kojima podržavamo jedna drugu. Ponosni smo što je naša kompanija četvrti put zaredom naslovni sponzor dm Ženske trke, koja je već postala tradicionalni događaj i svojevrsni simbol osnaživanja žena, sportskog duha i druženja za pamćenje. Zato pozivamo učesnice svih generacija da nam se pridruže u zajedničkom cilju, da pošaljemo važnu poruku o značaju fizičke aktivnosti i očuvanja sopstvenog zdravlja u svakom smislu. Ovogodišnja trka je u znaku naše kampanje protiv menstrualnog siromaštva, te nam je posebno drago što ćemo još jednom pokazati da zaista možemo sve kada se ujedinimo i podržimo one među nama kojima je pomoć najpotrebnija“, istakla je Jovanović-Mitić.

Posle konferencije za medije Fondacija Heroji Beogradskog maratona organizovala je u hotelu Mona Plaza humanitarni panel na temu: Žensko zdravlje u fokusu - sport, prevencija i inkluzija za sve.

(Telegraf.rs/Tanjug)