Kliknuli smo jedno dugme u aplikaciji "Beograd plus" i napisali primedbu: Iznenadio nas je odgovor

M. B.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Aplikacija "Beograd plus" nudi jednostavnu mogućnost za prijavu problema

Foto: Mateja Beljan / Beograd plus

Često se mogu čuti komentari da u gradskom prevozu nešto nije u redu - da li ne radi klima, vozač je preskočio stanicu, zatekli ste nered, polazak je izostao... Gradska inspekcija kontroliše sve ove stvari, ali i vi možete da budete "inspektor".

Aplikacija "Beograd plus" nudi jednostavnu mogućnost za prijavu problema.

Potrebno je da kliknete na znak sa foto aparatom u gornjem desnom uglu i pojaviće vam se formular za prijavu.

Možete da prijavite problem u radu aplikacije, vozila, vozača, reklamaciju JKP "Naplata prevozne usluge", problem u radu glasovne najave, pad aplikacije ili neprikazivanje vozila u aplikaciji, a možete ostaviti i sugestiju.

Možete jednostavno ostaviti i žalbu.

Uz vaš dopis možete priložiti i fotografiju.

Da li uopšte neko čita ove prijave?

Mi smo, na primer, prijavili da je potrebno zameniti stajališnu tablu na okretnici busa 73 u Batajnici.

Dobili smo odgovor da je "CASE ID: (broj prijave) prihvaćen u rad od strane korisnika (Ime i prezime osobe koja je preuzela zadatak).

Dakle, neko je imenom i prezimenom stao iza naše primedbe, što nas je iznenadilo.

Uskoro nam je stigao i odgovor referenta:

"Poštovani, Zahvaljujemo na Vašoj prijavi. Želimo da Vas obavestimo da će Vaš slučaj biti prosleđen odgovarajućem timu radi dalje analize i rešavanja."

(Telegraf.rs)