Nove linije preko Pupinovog mosta: Direktna veza Zemuna sa još 3 naselja preko Dunava, otkrivamo i kada

Vreme čitanja: oko 2 min.

Dve linije su nove, a jedna produžena

Foto: Tanjug/Beoinfo/Miodrag Todorović

Uz autobusku liniju 85, preko Pupinovog mosta u planu je uvođenje još tri autobuske linije, čime bi se kompletna banatska strana Beograda povezala sa Bačkom ulicom u Zemunu.

Linija 85 već duže vreme je preopterećena, a kritična tačka je upravo Pupinov most, pa će uvođenje novih linija zasigurno da olakša putovanje između Zemuna i Borče, Padinske Skele, Ovče i Bare Reve.

Prema Konkursnoj dokumentaciji za javno-privatno partnerstvo u planu je uvođenje dve potpuno nove linije, dok bi linija 105L bila produžena.

Linija 103: Padinska skela - Zemun

Foto: Konkursna dokumentacija

Autobusi bi od Padinske skele vozili Zrenjaninskim putem i potom bi se uključili na put koji vodi ka pupinovom mostu. Prolazili bi kroz Banatsku ulicu i okretali bi se u Bačkoj.

Na ovoj liniji dugoj ukupno 14,6 kilometara saobraćala bi dva solo autobusa.

Linija 112: Reva (Duboka bara) - Zemun

Foto: Konkursna dokumentacija

Ova linija povezala bi najveći deo naselja na levoj obali Dunava sa Zemunom. Početna stanica bila bi kod Reve, gde se okreće i autobus 108, potom bi Pančevačkim putem autobusi vozili do Krnjače, nastavili Zrenjaninskim putem pored Borče (kao 101) i uključili se na put ka Pupinovom mostu.

Planirana su četiri solo vozila za trasu dugu 25,8 kilometara.

Linija 105L: Ovča - Zemun

Foto: Konkursna dokumentacija

Postojeća lokalna linija Ovča - Borča produžila bi se do Zemuna.

Iz Ovče bi autobusi Ovčanskim putem došli do Borče, prošli kroz naselje trasama linija 95 i 96, a potom nastavili Zrenjaninskim putem zajedno sa linijom 112.

Linija bi bila duga 22 i po kilometara i na njoj bi radilo šest solo autobusa.

Iako su ovo linije navedene u konkursnoj dokumentaciji, u praksi su moguće i neke izmene shodno potrebama putnika.

Rok za uvođenje 15. septembar

Na naša pitanja Sekretarijatu za javni prevoz kada će ove linije biti uvedene dobili smo sledeći odgovor:

"Prema ugovoru o javno-privatnom partnerstvu za poveravanje obavljanja komunalne delatnosti javnog autobusnog prevoza putnika (potez 700 i 100), početak rada prevoznika na linijama poteza 100 je najkasnije do 15. 9. 2024. godine".

Ipak, uprkos novoj mreži linija koje povezuju Zemun i severnu Palilulu, nije u planu ukidanje postojeće linije 85 (Banovo brdo - Zemun - Borča) niti  njeno skraćivanje.

"Za liniju 85, nisu planirane nikakve izmene na trasi", istakli su u sekretarijatu.

(Telegraf.rs)