Uspešno održan deseti "Beogradski Manifest": Preko trideset opština predstavilo svoju turističku ponudu

A. V.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Posetioci su imali prilike da istraže razne programske sadržaje festivala koji su predstaviljeni u šest tematskih celina, a drugog festivalskoog dana su svi prisutni imali prilike da uživaju u posebnom doživljaju koji je donela nesvakidašnja izložba old tajmera u okviru koje je predstavljeno preko 70 umetničkih dela auto industrije. Među njima se našao i jedan stogodišnjak iz 1924. godine

Foto: Promo/ Live Production

Centralna festivalska zona, koja nosi naziv "Aduti Srbije", prikazala je kulturno, istorijsko i gastronomsko bogatstvo više od 30 opština iz Srbije, koje su na maštovit i kreativan način dočarale duh i atmosferu mesta iz kojeg dolaze. U okviru zone "Stvaran svet oko nas" lepote svoje zemlje predstavili su gosti iz regiona koji će tokom festivala nastojati da posetiocima predstave svoju turističku ponudu, ali i autentične nacionalne specijalitete.

Još od prvog izdanja "Beogradskog Manifesta" cilj organizatora je da posetiocima na jedan jedinstven i kreativan način, na početku letnje turističke sezone, predstave na jednom mestu brojne destinacije i manifestacije ali i da omoguće posetiocima da dožive deo atmosfere sa najzanimljivijih mesta koje mogu da posete tokom godišnjeg odmora, a nakon jučeračnjeg otvaranja može se reći da će ovogodišnje izdanje Beogradskog Manifesta opravdalo sva očekivanja.

U okviru "Manifest bazara", čiji je pokrovitelj Ministarstvo spoljnih poslova – Uprava za saradnju sa dijasporom, predstavljeno je preko 50 izlagača iz čitavog regiona, a posetioci su imati prilike da na jednom mestu vide raznorazne rukotvorine i lokalno autentične gastronomske proizvode.

Festival se ove godine održao u okviru manifestacije "Dani porodice", a uz podršku Grada Beograda, GO Stari Grad i JP "Beogradska tvrđava" kao i Turističke organizacije Srbije.

Više informacija na linku.

(Telegraf.rs/PR)