Ekskluzivni snimci zaboravljenog beogradskog mosta: Ovde su tutnjali vozovi za Evropu, sad čeka "novi život"
Kresoje istražuje napuštena i neobična mesta u Beogradu i Srbiji, ulazi u tunele i bunkere, penje se na vrhove solitera, a za nas posetio i snimio kako danas izgleda Stari železnički most
Sve dok Prokop nije postao glavna beogradska železnička stanica, vozovi za Novi Sad, Šid, Suboticu, a ranije i za Budimpeštu, Minhen, Beč, Ljubljanu, pa čak i u daleku Moskvu, prolazili su Starim železničkim mostom.
Jedan kolosek, lagana vožnja, gotovo 10 na sat, tako je izgledalo sve dok Novi železnički most nije u potpunosti preuzeo svoju funckiju.
Mnogi su već zaboravili na ovu gvožđuriju, koja se može smatrati i najstarijim mostom preko Save u Beogradu, više puta rušenim i obnavljanim.
To je još i pre Drugog svetskog rata bilo "usko grlo", ali tako je ostalo sve do 21. veka - jedina železnička veza sa Evropom, ako izuzmemo prugu za Bukurešt.
Kako danas izgleda ovaj most, pogledajte u ekskluzivnom videu na početku teksta, prilogu koji je pripremio poznati srpski jutjuber Kresoje.
Kresoje istražuje napuštena i neobična mesta u Beogradu i Srbiji, ulazi u tunele i bunkere, penje se na vrhove solitera, a za nas posetio i snimio kako danas izgleda Stari železnički most.
(Telegraf.rs)