Uručene nagrade šampionima bezgotovinskih transakcija za septembar mesec

Vreme čitanja: oko 2 min.

Na pijaci "Palilula" uručene su nagrade zakupcima tezgi koji su tokom septembra meseca ostvarili najviše bezgotovinskih transakcija, u okviru drugog kruga projekta "Digitalizacija beogradskih pijaca"

Foto: Promo/ JKP Beogradske pijace

Prvu i drugu nagradu osvojili su zakupci sa pijace "Palilula", sa ukupno 138, odnosno 77 obavljenih transakcija, treće mesto pripalo je zakupcu sa pijace "Blok 44" sa realizovanih 67 transakcija, dok je treće mesto zauzeo zakupac sa pijace "Blok 44" ostvarivši 91 transakciju. Četvrto mesto pripalo je zakupcu sa pijace "Đeram" koji je ostvario 26 transakcija, dok je peto mesto osvojio zakupac sa pijace "Stari Merkator" sa 24 bezgotovinske transakcije.

Drugi krug projekta "Digitalizacija beogradskih pijaca" počeo je sredinom juna čime je mogućnost bezgotovinskog plaćanja uvedena na određenom broju prodajnih mesta i na pijacama "Stari Merkator", "Zemun" i "Blok 44".

Uvođenje bezgotovinskog plaćanja na beogradskim pijacama koje je počelo pre dve godine pokazalo se kao veoma dobar potez. "Kalenić", "Palilula" i "Đeram" bile su prve u nizu beogradskih pijaca na kojima su postavljeni POS terminali za plaćanje karticama. Uvedenim novinama zadovoljni su i zakupci i potrošači, jer su im pijačna prodaja i kupovina dosta olakšane. Nakon probnog perioda čak 35 od 51 zakupca koliko ih je učestvovalo, nastavilo je sa bezgotovinskim plaćanjem, a od novembra 2021. godine, kada je počelo korišćenje bezgotovinskog plaćanja, pa do kraja promotivnog perioda, realizovano je gotovo 36.000 bezgotovinskih transakcija.

Foto: Promo/ JKP Beogradske pijace

Partneri Pilot projekta "Digitalizacija beogradskih pijaca", Privredna komora Srbije, Mastercard, JKP "Beogradske pijace", Payten, Chipcard i Banca Intesa, zadovoljni su realizacijom projekta, kao i reakcijama kupaca i zakupaca, zbog čega su se odlučili da nastave projekat.

Kompanije Mastercard i Chipcard su i u drugom krugu obezbedile dodatnu pogodnost za sve učesnike u ovom projektu, što podrazumeva da će svakog meseca, u narednih godinu dana po pet trgovaca koji ostvare najveći broj bezgotovinskih plaćanja, biti nagrađeni sa po 12 .000 dinara.

Foto: Promo/ JKP Beogradske pijace

Pijace u glavnom gradu su na ovaj način postale mesta koja potrošačima pored kvalitetne, sveže i raznovrsne ponude pružaju mogućnost izbora i u pogledu načina plaćanja.

(Telegraf.rs/PR)