Šapić: Servisni centar Beograda pokazao svoju punu efikasnost - za prvih šest meseci 630.000 poziva građana

Vreme čitanja: oko 2 min.

Jedan broj za 12 gradskih službi

Foto: beoinfo

Servisni centar Grada Beograda (11-0-11) je za prvih šest meseci primio 630.000 poziva građana, što je mnogo više nego što je očekivano i za svako poštovanje, rekao je danas predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić prilikom obilaska ovog centra.

Prema njegovim rečima podaci su potvrda da je nešto što deluje nemoguće zapravo moguće kada imate ljude koji žele da urade nešto konkretno, da ostave rezultat iza sebe i rade u interesu Beograđana.

– Pre šest meseci obećali smo da ćemo pokušati da umrežimo sve službe na jednom mestu. Sve komunalne usluge preduzeća „Javno osvetljenje”, „Parking servis”, „Beograd put”, „Naplata prevozne usluge”, „Infostan tehnologije”, „Zelenilo”, Gradska čistoća”, „Beogradske elektrane”, „Gradsko stambeno”, „Beogradski vodovod i kanalizacija”, odnosno ukupno 12 stavili smo na jedan broj telefona – rekao je Aleksandar Šapić.

Kako je rekao namera je bila da sve telefone objedine jedinstvenim brojem.

– Ovde je sada zaposleno 130 ljudi, koji rade u tri smene, što ranije bio slučaj. Na ovaj način želimo da omogućimo korisnicima da na jednostavan način dobiju sve potrebne informacije. Za prvih šest meseci objedinjeni kol centar primio je 630.000 poziva, dok je 2011. godine broj poziva u kol centrima bio oko 40.000. U toku 2012. bilo je 52.000, naredne godine 130.000, a od 2015. do 2022. godine bilo je u proseku između 125.000 i 160.000 poziva godišnje – precizirao Šapić i podsetio da je sličan kol centar prethodno formiran i na Novom Beogradu, dok je bio predsednik najmogoljudnije beogradske opštine.

Šapić je istakao da servisni centar Grada izgleda poput centara u najozbiljnijim svetskim kompanijama, a da brojevi pokazuju da je to jedan od najvažnijih projekata urađenih u proteklih nekoliko meseci.

– Ne postoji grad u regionu koji ima ovako nešto. Kada su bile velike oluje i poplave u Zagrebu recimo, na građane je apelovano da ne zovu službe zbog preopterećenja osim ako je došlo do ugrožavanja života, dok mi u Beogradu imamo samo jedan, jedinstven broj i umrežen sistem. Pomoću njega dobija se odgovor bez obzira na ishod. Žao mi je što sa nama danas nisu oni koji su na najavu ovog sistema ranije gledali sa podsmehom – rekao je Šapić, podsetivši da je sistem do sada odgovorio na 630.000 poziva i 22.600 imejlova.

Aleksandar Šapić je zahvalio svima koji rade u ovoj službi i dodao da je napravljen dobar tim i da korisnici osećaju da su deo dobro usklađenog sistema.

(Telegraf.rs)