Šapić: Ova Gradska uprava donela više socijalnih mera i započela infrastrukturnih radova od bilo koje druge

Vreme čitanja: oko 2 min.

"Kad bih ponovo došao na mesto gradonačelnika, ne postoji nijedna odluka koju bih promenio ili koju smatram da je doneta a da nije bila na mestu", rekao je Šapić

Foto: Beoinfo

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić rekao je da je ova Gradska uprava u godinu i nešto dana donela više socijalnih mera nego bilo koja druga u poslednjih četrdeset godina, te da je urađeno i otvoreno više infrastrukturnih radova na beogradskim ulicama nego u poslednjih deset godina.

– To su činjenične stvari. Kad bih ponovo došao na mesto gradonačelnika, ne postoji nijedna odluka koju bih promenio ili koju smatram da je doneta a da nije bila na mestu. Bio bih možda operativniji ili bih na drugačiji način došao do nekih rešenja. Ali mislim da ne postoji nijedna loša odluka koju smo doneli – rekao je Šapić za "Beogradsku hroniku”.

U Beogradu se nikada do sada nije radila rekonstrukcija toliko ulica, a akcenat je na proširenju saobraćajnica i obezbeđivanju nezavisnog protoka javnog prevoza.

Proširuju se ulice, to je urađeno s Višnjičkom, radi se i Smederevski put, kao i ulice u Novom Beogradu. Cilj je da se obezbede potpuno nezavisne trake za javni prevoz, kako bi ga građani više koristili jer infrastruktura ne može više da nam izdrži ovu količinu automobila, na desetine hiljada novih na godišnjem nivou – naveo je Šapić.

On je dodao da je Grad Beograd u poslednjih šest meseci doneo petnaest jasnih mera za poboljšanje javnog prevoza, s ciljem da se vrati poverenje građana i da on postane civilizovan, pristojan i uslužan.

U Beogradu je najveći problem bilo plaćanje karata, a u poslednja tri meseca dobili smo ogromno povećanje naplate što je rezultat novih mera i dramatičnog spuštanja cena. Novac će biti ponovo uložen u poboljšavanje sistema javnog prevoza, tako da ćemo u sledećih desetak dana raspisati nabavku za oko trista autobusa na gas i od dvadeset do dvadeset pet tramvaja. Najavili smo i nabavku informativnih tabli, koje će suštinski da promene percepciju gradskog prevoza jer će davati sve informacije o prevozu na stajalištima, što nema baš mnogo gradova u Evropi. Ovo je proces vraćanja poverenja građana u javni prevoz i to do momenta dok ne bude izgrađen metro, kada će postati sekundaran – rekao je Šapić.

(Telegraf.rs)