Prve nagrade za šampione drugog kruga projekta "Digitalizacija beogradskih pijaca"

Vreme čitanja: oko 2 min.

Na pijaci "Stari Merkator" danas su prvi put uručene novčane nagrade zakupcima tezgi koji su tokom avgusta meseca imali najviše bezgotovinskih transakcija, u okviru drugog kruga projekta "Digitalizacija beogradskih pijaca"

Foto: Promo/ JKP Beogradske pijace

Prvu nagradu osvojio je zakupac sa pijace "Palilula", sa ukupno 235 transakcija, drugo mesto pripalo je zakupcu sa pijace "Stari Merkator" sa realizovanih 112 transakcija, dok je treće mesto zauzeo zakupac sa pijace "Blok 44" ostvarivši 91 transakciju. Četvrto i peto mesto pripalo je zakupcima sa pijace "Stari Merkator" koji su ostvarili 81, odnosno 74 bezgotovinske transakcije. Pokazatelj da idemo u dobrom pravcu je činjenica da su pet dobitnika novčanih nagrada ukupno realizovali oko 600 bezgotovinskih transakcija.

Drugi krug projekta "Digitalizacija beogradskih pijaca" počeo je sredinom juna čime je mogućnost bezgotovinskog plaćanja uvedena na određenom broju prodajnih mesta i na pijacama "Stari Merkator", "Zemun" i "Blok 44".

Uvođenje bezgotovinskog plaćanja na beogradskim pijacama koje je počelo pre dve godine pokazalo se kao veoma dobar potez. "Kalenić", "Palilula" i "Đeram" bile su prve u nizu beogradskih pijaca na kojima su postavljeni POS terminali za plaćanje karticama. Uvedenim novinama zadovoljni su i zakupci i potrošači, jer im je pijačna prodaja/kupovina dosta olakšana. Tada je prvi put u Srbiji kupcima omogućeno da voće, povrće i druge proizvode plate bezgotovinski. Nakon probnog perioda čak 35 od 51 zakupca koliko ih je učestvovalo, nastavilo je sa bezgotovinskim plaćanjem, a od novembra 2021. godine, kada je počelo korišćenje bezgotovinskog plaćanja, pa do kraja promotivnog perioda, realizovano je gotovo 36.000 bezgotovinskih transakcija.

Partneri Pilot projekta "Digitalizacija beogradskih pijaca", Privredna komora Srbije, Mastercard, JKP "Beogradske pijace", Payten, Chipcard i Banca Intesa, zadovoljni su realizacijom projekta, kao i reakcijama kupaca i zakupaca, zbog čega su se odlučili da nastave projekat.

Kompanije Mastercard i Chipcard su i u drugom krugu obezbedile dodatnu pogodnost za sve učesnike u ovom projektu, što podrazumeva da će svakog meseca, u narednih godinu dana po pet trgovaca koji ostvare najveći broj bezgotovinskih plaćanja, biti nagrađeni sa po 12 .000 dinara.

Pijace u glavnom gradu su na ovaj način postale mesta koja potrošačima pored kvalitetne, sveže i raznovrsne ponude pružaju mogućnost izbora i u pogledu načina plaćanja.

(Telegraf.rs/PR)