Novak Đoković, Nikola Jokić i Kula Beograd oduševili svet: Svetski mediji redom objavili vest

Vreme čitanja: oko 2 min.

Spektakularne animacije posvećene našim velikim šampionima zadivile su čitavu planetu i proslavile Srbiju i njenu prestonicu na najlepši način

Foto-kolaž: BW, Tanjug/AP, Profimedia/Newscom/Jevone Moore/Icon Sportswire

Spektakularne animacije posvećene našim velikim šampionima zadivile su čitavu planetu i proslavile Srbiju i njenu prestonicu na najlepši način.

Veličanstvene scene sa Kule Beograd, novog simbola srpske prestonice, u kojima 168 metara „visoki“ Novak Đoković obasjava čitav Beograd nakon što je osvajanjem 23. grend slem titule u karijeri i zvanično krunisan za najboljeg tenisera svih vremena, preplavile su internet i neke od najpopularnijih svetskih profila na društvenim mrežama. Projekcija Noleta koji stoji na planeti sa Kupom musketara u rukama i srpskom trobojkom, koja je obasjala nebo iznad Save, objavili su, između ostalih, ESPN Tenis na svom zvaničnom Tviter nalogu sa gotovo pola miliona pratilaca, planetarno poznati britanski Gardijan i Evropska pres-foto agencija (EPA). Zahvaljujući velikom broju deljenja kako sa privatnih, tako i sa medijskih i profila brojnih influensera, Instagram Reels na stranici @kula_belgrade, posvećen istorijskom uspehu našeg teniskog asa, zabeležio je više od neverovatnih milion pregleda, a vrtoglave brojke nastavljaju da rastu, kao, uostalom, i broj pratilaca stranice.

Još se uzbuđenje oko proslave Đokovićevog uspeha bez presedana na Kuli Beograd nije sleglo, a već je nastupilo novo, čini se, još veće. Prava Jokićmanija zahvatila je čitavu zemlju nakon što je fantastični momak iz Sombora odveo svoje Denver nagetse do prve šampionske NBA titule, a kada je srpski reprezentativac i najkorisniji igrač (MVP) finalne serije na nebu iznad Save, u okviru još jedne senzacionalne animacije, na prstu zavrteo košarkašku loptu, zavrtela se i čitava planeta.

Snimak animacije u kojoj se osim Jokićevog lika i natpisa MVP konstantno vrtela sada već čuvena rečenica „Hoće neko na basket?“ redom su, sa stranice @kula_belgrade, delili: zvanične Instagram stranice NBA Europe i NBA u kolaboraciji sa više od 82,5 miliona pratilaca, Denver nagetsa sa gotovo 2,5 miliona pratilaca, ESPN-a i Sports Center-a u kolaboraciji sa više od 60,5 miliona pratilaca, Bleacher Report-a sa više od 21 miliona pratilaca, House of Highlights-a sa gotovo 44 miliona pratilaca, zvanična Fejsbuk stranica NBA sa gotovo 48 miliona pratilaca, dok je snimak na zvaničnom Tviter nalogu Clutch Points-a videlo gotovo 2 miliona ljudi.

Zahvaljujući svemu ovome, što je tek samo delić ukupne vidljivosti snimka na internetu, Reels na Instagram stranici Kule Beograd zabeležio je više od pola miliona pregleda.

(Telegraf.rs)