Ograda se klima, čelik se kruni i sve leluja od vibracija: Kako je prelazak Starog savskog mosta postao horor

Most je sada već u toliko lošem stanju da se rupe mogu videti i na čeličnoj konstrukciji

Najuži, najbučniji i najproblematičniji beogradski drumsko-tramvajski most, Stari savski, ove godine biće demontiran, kako bi se na njegovom mestu izgradio novi.

Do tada, stara nemačka konstrukcija još služi građanima da se prevezu s jedne na drugu stranu reke. Ali, prelazak nije nimalo prijatan.

Ne samo što je kolovoz uzan, već se asfalt neretko odvaja od tramvajskih šina i otvaraju se rupe. Gužve su često neizbežne, a zastoj tramvaja stopira sav saobraćaj, baš kao što i svaki udes zaustavlja tramvaje.

Ni to nije ono najgore!

Most je sada već u toliko lošem stanju da se rupe mogu videti i na čeličnoj konstrukciji, ona je na više mesta razvaljena i svi ti delovi vibriraju kada mostom prođe tramvaj ili bilo koje teže vozilo.

Klima se čak i ograda u delu prema reci.

Nedostaje i poklopac na stubu javne rasvete, a čitava konstrukcija je išarana.

Najjezivije je, tako, da ovim mostom prođete kao pešak.

Pri svakom podrhtavanju mosta naši reporteri osetili su se kao da su u epicentru zemljotresa, a usput su naišli i na ostatak vozila - nekome je otpala ratkapna.

Kad god bi se most asfaltirao, vibracije i neadekvatna podloga taj asfalt ubrzo bi rastresli.

Tramvaj, koji je uveden preko ovog mosta osamdesetih godina, samo je dodatno zakomplikovao situaciju.

Pre nego što preko ovog mosta prođe poslednji auto, tramvaj i autobus, bilo bi dobro da se ovaj most sanira, kako bi izdržao još koji mesec.

Predviđeno je da šine ostanu i na budućem mostu, budući da je reč o važnom šinskom koridoru, ali potpuno odvojene od ostalog saobraćaja.

Video: Radovi na rekonstrukciji Volgine ulice uveliko traju: Rok za završetak je 10. april

(Telegraf.rs)