Jedan mural, poklon celom gradu

Uz podršku i svesrdnu saradnju sa Stadion Shopping Centrom i predstavnicima kompanije "Roma Company", beogradska marketinška agencija SVA je osmislila, pokrenula i realizovala društveno odgovornu kampanju, koja za cilj ima buđenje svesti i promenu negativnih navika vozača

Foto: Promo/ TC Stadion

Neprimereno parkiranje na mestima za lica sa invaliditetom i parking pozicijama za porodicu je nešto što, nažalost, sve češće viđamo na ulicama grada. Ova pojava je posebno primetna u tržnim centrima uoči praznika, kada se broj posetilaca značajno uvećava.

Ove zime u garaži Stadion Shopping Centra, na nivou -1 kod samog ulaza u centar, ne možete da ne primetite grafit pod nazivom "Šta bi ti majka rekla?", autorsko delo SVA agencije koji na duhovit i direktan način, poziva vozače da dobro razmisle kada se nepromišljeno parkiraju na mesta rezervisana za osobe sa invaliditetom ili pozicije rezervisane za porodice sa malom decom.

Aleksandar Bojić, menadžer SC Stadion je povodom završetka oslikavanja zida izjavio:

-Glavna poruka idejnog rešenja murala je veoma efektna i odmah smo je prepoznali kao savršeno rešenje za problem sa kojim se svakodnevno suočavamo. Ova akcija podržava porodicu i apsolutno je kompatibilna sa našim poslovnim opredeljenjem jer smo mi centar prvenstveno okrenut porodici, porodičnim vrednostima, moralnom ponašanju i svemu što pozitivno utiče na jedno društvo.

Foto: Promo/ TC Stadion

Ivana Petković, kreativna direktorka SVA objašnjava značaj kampanje za samu agenciju:

-Naša kampanja je najlepši način da završimo 2022. godinu i da pretočimo u kreativan izraz sve ono o čemu svakodnevno pričamo sa klijentima - da na polju komunikacija pokušamo da nađemo rešenje i promenimo ponašanje pojedinaca.

Na temu društveno odgovornih aktivnosti, Maja Subotić, generalna direktorka SVA, komentariše:

-Društvena odgovornost se često završava na nivou postojanja zvaničnog dokumenta i/ili direktive iz neke centrale uz nedovoljnu suštinsku podršku u realizaciji različitih aktivnosti, koje obično završe na jednokratnom osmišljavanju u marketinškim agencijama. CSR treba da reflektuje istinsku volju, želju i opredeljenje celog tima kompanije da učini nešto dobro za svoju zajednicu, što inače svakodnevno interno i sa svojim partnerima već živi.

(Telegraf.rs/PR)