Snežana mesecima čekala zamenu brojila i dobila račun 29.000 dinara: Posle upita "Telegrafa" problem je rešen
Snežana živi sama i kaže da ima samo jedan bojler, veš mašinu, šporet i frižider
Snežana Milinović iz Zemuna mesecima je mučila muku sa plaćanjem računa za potrošnju struje. Kako kaže, radnici iz Elektrodistribucije su u aprilu napravili zapisnik da je potrebno da joj se izvrši zamena brojila. Međutim, iako je prošao zakonski rok od dva meseca, kako je pisalo u zapisniku, Snežana je mesecima dobijala račun na osnovu prosečne potrošnje.
Najveći problem nastao je kada joj je stigao poslednji račun, za mesec jul, koji je iznosio je blizu 29 hiljada dinara, iako joj je prosek potrošnje struje u poslednje tri godine bio 2.000 dinara.
To je smatrala nerealno uvećanim iznosom, budući da živi sama i da ima samo jedan bojler, veš mašinu, šporet i frižider.
- Mesecima sam se obraćala za pomoć, da mi zamene brojilo, ali molba je uvek završavala na šalteru. Prošle nedelje, kada sam ponovo otišla u Elktrodistribuciju, zahtevali su od mene da ponovo napišem zahtev - priča naša sagovornica.
Zbog očaja da ne upadne u finansijsku krizu i nemogućnosti da reši problem obratila se našoj redakciji.
Mi smo pitanja poslali Elektrodistribuciji ("EPS Snabdevanju") i ubrzo smo dobili odgovor da joj je brojilo zamenjeno i da će narednog dana biti u sistemu, kao i da su joj korigovali obračun za jul.
- Izvršena je korekcija obračuna za jul mesec od strane "EPS Snabdevanje" za kupca električne energije na ime Snežana Milinović. Njen novi obračun je prosleđen kupcu u sredu. Ekipe Ogranka Elektrodistribucija Zemun izvršile su zamenu mernog uređaja na navedenoj adresi u sredu, koji će narednog dana biti na sistemu - odgovorili su nam juče iz Elektrodistribucije.
Snežana nam je potvrdila da joj je juče zamenjeno brojilo oko 16 časova.
(Telegraf.rs)