Lidlovom akcijom uklonjeno 14 tona otpada iz prirode

Izložbom na Kalemegdanu, kroz fotografije lokaliteta u Srbiji koje prikazuju stanje pre i posle akcija čišćenja, kompanija Lidl Srbija je obeležila kraj ovogodišnje ekološke akcije „Čisto iz ljubavi“, koju je sprovela uz podršku „Čepom do osmeha“ i još 7 lokalnih organizacija

Svi posetioci beogradske tvrđave imaće priliku da u narednih sedam dana pogledaju ovu izložbu na otvorenom, koja na slikovit način prikazuje kakva je naša okolina i kako zajedničkom akcijom možemo da naše okruženje učinimo boljim mestom za život. Organizacija „Čepom do osmeha“ je kao glavni partner Lidlove ekološke akcije „Čisto iz ljubavi“ sprovela akcije čišćenja u 8 gradova Srbije tokom kojih je sakupljeno više od 12 tona otpada, od čega su čak 2 poslate na reciklažu. Paralelno sa tim, kompanija Lidl Srbija je obezbedila finansiranje nekoliko manjih, lokalnih akcija po Srbiji kojim je uklonjeno oko 2 tone otpada.

FOTO: PR

- Kao društveno odgovorna kompanija nastojimo da svojim primerom motivišemo javnost i pokrenemo pozitivne promene u društvu, a ovom ekološkom akcijom podsećamo da ljubav prema prirodi treba da bude i ostane čista. Presrećni smo što smo okupili preko 600 učesnika i što se među njima našlo 40 naših kolega koji su pola svog radnog dana proveli na nekoj od akcija, čime su Lidl kao kompanija i oni kao pojedinci na jedinstven način pomogli zajednici -  izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Korporativne komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

Svi posetioci koji budu šetali Kalemegdanom u narednih sedam dana, imaće priliku da vide kako su određeni gradovi u Srbiji izgledali pre Lidlove ekološke akcije čišćenja, a kako izgledaju sada, nakon uloženog truda svih organizacija i volontera koji su učestvovali u realizaciji projekta.

- Htela bih da naglasim koliko nam je važno što smo bili partneri na projektu sa jednom tako društveno odgovornom kompanijom kao što je Lidl, što smo ujedinili snage da pošaljemo zajedničku poruku koliko nam je svima naša planeta važna i koliko je važno da svaki građanin Republike Srbije shvati da svojim ličnim izborima direktno utiče na ekosistem. U okviru akcije održali smo i edukativne radionice mališanima širom Srbije, jer su oni najvažniji, naša budućnost. Sredstvima od prikupljenog reciklabilnog otpada, obezbeđen je dodatan novac za kupovinu pomagala, što je naša osnovna delatnost. Ova ekološka akcija daje doprinos na više nivoa, za zdraviju i čistiju prirodu, za humanije društvo, ali i za sve one pojedince kojima je pomoć potrebna. Naravno, ovo nije kraj, već poziv i drugima da se aktiviraju, sa nama ili sami - čisto iz ljubavi, za bolje sutra! -  izjavila je Vanja Petković, predsednica udruženja „Čepom do osmeha”.

Tokom ovogodišnje kampanje „Čisto iz ljubavi“ očišćeni su lokaliteti u 15 gradova Srbije, gde je „Čepom do osmeha“ čistilo u Subotici, Bačkoj Palanci, Novoj Pazovi, Valjevu, Čačku, Nišu, Vranju i Novom Pazaru. Pored toga, udruženje „Eco Infinity“ očistilo je delove Sjenice; Udruženje građana „Full House" Paraćin; Odred izviđača ,,Đorđe Simeonović" očistio je delove Zaječara; „Ekolibri" udruženje građana Obrenovac; Ekološko udruženje ,,Ožalj" Priboj na Limu, Udruženje „Češko selo“ Belu Crkvu, dok je Udruženje građana „Banatski zaokret" čistilo u Zrenjaninu.

Ova akcija Lidla, proistekla je iz strategije Švarc grupe (Schwarz Gruppe) „REset Plastic“, za odgovorno upravljanje plastikom, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. Na taj način Lidl Srbija smanjuje upotrebu plastike i zatvara njen krug, a sve „Za bolje sutra“.

(Telegraf/PR)