JEZDIĆ I BRSTINA PORUČILI KOKANU: Ne želimo da igramo u lošim predstavama!
- Ispod časti mi je da kucam na njegova vrata i pitam: 'Koki, da li imaš nešto za mene?' Bolje da pravim dobru rakiju nego loše predstave! - odgovara Nenad Jezdić na prozivke upravnika "Ateljea 212"
Glumci Nenad Jezdić i Branimir Brstina, koje je, zajedno sa Anicom Dobrom, upravnik "Ateljea 212" Kokan Mladenović apostrofirao kao članove ansambla koji godinama nisu imali premijeru u "Ateljeu" a redovno primaju platu u ovoj kući, kažu da su razočarani, ali ne i iznenađeni zbog Mladenovićevih izjava. Oni navode da je upravnik "Ateljea 212" izneo gomilu neistinitih podataka naročito kada se radi o ulogama koje su glumci odbili.
- Kokan je zbog svoje netaktičnosti i poslovne neprofesionalnosti izneo lažan podatak. Za 19 godina u "Ateljeu" sam imao više od 20 premijera, poslednju 2008, a tačno je da u ove četiri godine od kada je on upravnik nisam imao nijednu premijeru jer sam smatrao da je ispod moje časti da kucam na njegova vrata i pitam: Koki, da li imaš nešto za mene? A ti koji mu tepaju Koki su primili stalna zaposlenja. Ne može se u pozorištu baratati samo ciframa, jer nisam došao da radim na normu, na normu se radi u fabrici. Gluma je veoma delikatan proces u kojem se do premijere ne zna gde je ishodište, da li će predstava biti uzbudljiva i veličanstvena. Za ove četiri godine nisam video ništa uzbudljivo, a o veličanstvenom neću ni da govorim - priča Nenad Jezdić za Telegraf, i nastavlja u jednom dahu:
- Želim da naglasim da je Kokan na početku mandata tražio da se svedu bilansi i na toj listi sam bio drugi po proseku odigranih predstava. U svojoj karijeri, mada ne volim tu reč, mi se dešavalo da odigram dve predstave za veče, da odigram jedan čin na Velikoj, zatim odem na Malu scenu, vratim se nazad, pa zatim ponovo odjurim na Malu scenu. Na kraju se poklonim publici na Velikoj sceni, i požurim da bih to isto uradio na Maloj, i sve to u dva i po sata pozorišta. Jednostavno, ne mogu da prihvatim estetsko jednoumlje i repertoarsku politiku u "Ateljeu" zato što sam čovek sa integritetom i zato što znam šta jeste a šta nije za moju utrobu. Glumci nisu čarape, karirane, bele... Pa se po potrebi otvori fioka, izabere čarapa i navuče na nogu, a sutra se promeni. Prvo što sam naučio na Akademiji je: Nemojte sve i nemojte po svaku cenu. Umesto zaključka mogu da kažem: Bolje da pravim dobru i vrhunsku rakiju nego loše predstave.