Posebna kontrola motrila putnike u beogradskom prevozu: Ko ne nosi maske, gde su gužve?

Kontrolu su vršili zaposleni Sekretarijata za javni prevoz zajedno sa JKP GSP "Beograd"

Foto: Nikola Tomić

Prvog septembra u autobuse gradskog prevoza nisu ušli samo đaci sa torbama, kontrolori sa aparatima, već i ljudi koji su sedeli i na svakoj stanici nešto beležili. Ako ste zapazili njihov pogled, sigurno su popisali i vas, a cilj je bio da se otkrije koje linije su "prazne", a koje "prebukirane". I još nešto, ovi kontrolori primetili su da se mnogi voze bez maske.

Kontrolu su vršili zaposleni Sekretarijata za javni prevoz zajedno sa JKP GSP "Beograd". Otkriveno je da su najopterećenije linije: 17, 23, 25, 31, 37, 88 i 95.

- Snimanje je obavljeno u vršnim periodima, ujutru od 6 do 9 časova i popodne od 15 do 18 časova, na 15 lokacija u gradu, čime je obuhvaćeno 118 gradskih i 37 prigradskih linija, što je ukupno 155 linija JLPP-a. Pregledano je ukupno 1.856 vozila u oba perioda snimanja. Rezultati snimanja pokazuju da u vršnim periodima nije zabeležena kritična popunjenost vozila - saopštava Sekretarijat.

Kako navode, najviše je zastupljena popunjenost od 50 do 60 odsto i to u 50 odsto vozila, zatim popunjenost od 30 do 50 odsto u 35 odsto vozila, popunjenost od 10 do 20 procenata je zabeležena u devet odsto vozila. Veća popunjenost od 70 do 80 procenata je zabeležena u samo šest odsto od ukupno pregledanih vozila.

Linije sa većom popunjenošću od 70 do 80 procenata, i to na pojedinim polascima, su: 17, 23, 25, 31, 37, 88 i 95.

- Tokom snimanja uočeno je da jedan broj korisnika prevoza ne nosi zaštitnu masku, koja je obavezna u vozilima javnog prevoza, te se na taj način ne pridržava epidemioloških mera protiv širenja virusa korona, a koje su i dalje na snazi. Ovom prilikom apeluje se na sve građane koji koriste javni prevoz da u vozilima uvek na licu imaju pravilno postavljenu zaštitnu masku, te da se pridržavaju svih ostalih epidemioloških mera - navode u Sekretarijatu.

- Snimanje popunjenosti nastaviće se i narednih dana, nakon čega će biti urađena detaljna analiza dobijenih podataka sa terena i analiza podataka dobijenih sa uređaja za automatsko brojanje putnika, na osnovu čega će sekretarijat utvrditi da li na nekoj od linija treba izvršiti korekcije ponuđenog kapaciteta.

(Telegraf.rs)