KAD "ŠPANAC" ZAKAŽE: Tramvaji i dalje pod garancijom, stranci ih popravljaju
U Direkciji za javni prevoz kažu da prilikom kvarova osoblje GSP-a samo asistira, a da će do kraja garantnog perioda, koji traje tri godine, biti potpuno obučeno da samostalno obavlja intervencije
Nedavno se u Resavskoj ulici na stajalištu kod Beograđanke dogodio kvar "španskog" tramvaja (KAF), za čije otklanjanje je bilo potrebno nešto više od sat vremena. Na teren je izašlo nekoliko ekipa, a rešenje je pronađeno u dovoženju drugog tramvaja koji je "izgurao" problematičnog "španca".
U Direkciji za javni prevoz kažu da za sada osoblje nije potpuno obučeno da vrši popravke na ovim tramvajima.
- Vozač nije mogao sam da otkloni kvar, pa se iza tog tramvaja zaustavio drugi potpuno ispravan. Prema ustaljenoj proceduri, dok traje garantni period, u ovakvim slučajevima vozač obaveštava "garancijski tim KAF" koji procenjuje na koji način će kvar biti otklonjen. Osoblje GSP-a u takvim intervencijama samo asistira i do kraja garantnog perioda, koji traje tri godine, treba da bude potpuno obučeno da samostalno vrši takve intervencije - naglašavaju u Direkciji.
Dodaje se da GSP poseduje sva potrebna tehnička sredstva za održavanje ovih tramvaja.
Prve procene KAF tima bile su da se kvar može otkloniti na licu mesta. Procena je bila pogrešna, pa je posle nekih sat vremena ispravni tramvaj odgurao pokvareni do okretnice na Tašmajdanu.
U Direkciji ističu i da su iz ovog događaja izvučene odgovarajuće pouke i preduzete mere da se ubuduće ovako dugo zadržavanje tramvaja na liniji spreči.
Španski tramvaji vrše prevoz putnika od avgusta prošle godine i do sada jedini kvar se dogodio deset dana od puštanja u promet. Na beogradskim ulicama se nalazi 24 vozila, a očekuje se isporuka još šest ovakvih tramvaja.
(Lj. V.)