"Narod hladi miške i drži se za šipke": Čak i vozači na prste jedne ruke broje buseve gde radi klima
"Do kraja meseca se završava tender javne nabavke, gde će svi solarisi i niskopodni ikarbusi da se radi remont svih klima", glasi jedan od komentara
Klime u gradskom prevozu čini se da postoje samo na papiru: svi niskopodni autobusi ih imaju, ali najčeće samo u onim najnovijima ona radi!
Doskora su "solarisovi" autobusi važili za "siguricu" kada je u pitanju hlađenje, ali ove godine klima je počela da zakazuje i u njima.
Ponadate se da ćete konačno malo odahnuti i sa +33 doći sebi na +22, a vi uđete u još veći pakao u kojem se na desetine ljudi znoji hladeći pazuhe držeći se za šipke.
Ali, putnici uđu i izađu, zaborave brzo na muke koje su prošli. A oni koji 8 sati sede za volanom i te kako pamte garažne brojeve autobusa u kojima radi klima.
Nadaju se, tako, da će baš njima zapasti neki u kojem neće baš morati da natope svoju uniformu znojem...
"Je l' ima neki solaris a da mu radi klima??? Pošto kaiš?" napisao je Sima Šarik, poznat kao jedan od "glasnijih" vozača na društvenim mrežama, ali i šaljivim video klipovima na račun svog posla.
"Ja znam za 3015 i 3080 da im je klima u fulu", glasio je jedan od odgovora.
A onda je krenula prava rasprava među vozačima na ovu temu.
"Do kraja meseca se završava tender javne nabavke, gde će svi solarisi i niskopodni ikarbusi da se radi remont svih klima", glasi jedan od komentara.
Ako je to tačno, klime ćemo dobiti u septembru...
- Kasne sa tenderom, to je trebalo da se odradi april-maj, kako bi klime već sada bile u upotrebi, dok sve to odrade proći će polovina leta a vozila su užarena na temperaturama između 30-35 stepeni kojima su izložena između 11 i 16 časova - napisao je jedan od vozača.
Čuda se, ipak dešavaju, o čemu svedoči i ovaj komentar: "Videh jednog Solarisa na 27 da mu radi klima u petak".
I naše kolege danima se žale na problem sa vrućinom u autobusu, a jedan od njih čak je pričao kako se skuvao u "EKO1" autobusu.
NAJGORA MESTA - POZADI
Ako baš ne podnosite vrućinu, u širokom luku izbegavajte poslednja mesta u autobusu, takozvane "šarage" i ona ispred njih.
Tu se nalazi motor koji greke, a vreo vazduh u naletima izlazi iz zadnjeg dela autobusa.
Čak se i pod užari, tako da vožnja postaje nepodnošljiva.
(Mateja Beljan)