PAR predstavlja kolekciju čarapa i prikazuje Theory of Two kratke filmove
Inspirisane simbolikom broja 2, odlučile su da razvoj brenda prate životi različitih ljudi - parova, a sve priče zabeležene su fotografijom i kratkim filmovima
Zanimljiv događaj u petak 15. maja, u Fond Fashion House-u, počeće u 19 sati, a tom prilikom će PAR predstaviti kolekciju čarapa i prikazati svoje jedinstvene video-snimke pod nazivom - Theory of Two.
PAR - Theory of Two je brend muških i ženskih čarapa. Iako nedavno lansiran, ovaj brend je već uveliko prepoznatljiv po svom specifičnom dizajnu i kvalitetu materijala od koga se prave čarape. Ono što je malo manje poznato je da PAR nije samo brend, već ideja.
- Ime je nastalo nekako logično - par čarapa, par cipela, par prijatelja, ljubavni par, par, par, par… i tako do koncepta Theory of Two što za nas znači da je sve bolje u dvoje. Volimo da se spajamo sa ljudima i verujemo da se najlepše stvari stvaraju zajedno - kažu iz ovog inovativnog brenda za Telegraf.rs
Inspirisane simbolikom broja 2, Žaklina i Milena odlučile su da razvoj brenda prate životi različitih ljudi - parova, a sve priče zabeležene su fotografijom i kratkim filmovima.
Na samom događaju imaćete priliku da se bolje upoznate sa brendom, kupite čarape i pogledate projekciju video-zapisa koje PAR pravi sa njihovim saradnikom Mikom Kneževićem.
PAR nastoji da spaja, povezuje i širi zajednicu oko svog brenda.
Ovo je jedan od mnogih Pop Up događaja koji će PAR organizovati sa ciljem da promoviše čarape i širi ideju zajedništva.
(Telegraf.rs)