Uskoro nove trase ekspres linija u gradu, ali i novi prevoznik

Grad raspisuje javno-privatno partnerstvo

Beograd ponovo raspisuje tender za javno-privatno partnerstvo u gradskom prevozu - ovoga puta za komercijalne minibus E-linije, kao i liniju A1.

Zašto novosadski penzioner plaća skuplju kartu od beogradskog, a niški se vozi za dž?

Ukoliko odbornici na sutrašnjoj sednici Skupštine grada izglasaju odluku o tome, grad će na tenderu potražiti privatnika za 10 komercijalnih linija.

Za putnike je možda mnogo važnije i to što će mreža ovih linija biti izmenjena. Kako pišu "Novosti" linija E8 biće izmenjena i voziće od naselja Stepa Stepanović do Bloka 70A. Biće uvedena linija E3 od Slavije do pogona "Kosmaj", kao i E7 od Vidikovca do Prokopa.

Uslovi za privatnika biće da obezbedi 80 minibusa koja ni u jednom trenutku neće biti starija od 10 godina, kao i servisna vozila.

Komercijalne dnevne linije koje sada postoje u gradskom saobraćaju:

E1: Ustanička - Blok 45

E2: Petlovo brdo - Dunav stanica

E5: Blok 70 - Zvezdara

E6: Blok 45 - Mirijevo

E8: Braće Jerković - Dorćol

E9: Kumodraž - Dorćol

A1: Slavija - Aerodrom "Nikola Tesla"

Česte izmene:

Trase E-linija vremenom su menjane, pa njihove brojeve dobro poznaju samo oni koji ih redovno koriste. Tako je, na primerm pre šest godina liniju E7 dobila i Borča (trasa: Petlovo brdo - Borča), ali je zbog malog broja putnika ta linija kasnije vraćena na staru trasu Petlovo brdo - Pančevački most.

(Telegraf.rs)