"Media market" i Sajam obrazovanja proslavili uspeh (FOTO)
Sajam medija “Media market” kao najveća manifestacija ovakvog tipa u regionu, ove godine je nadmašila očekivanja i prošlogodišnju posetu
Uspeh trećeg Sajma medija “Media market”, koji je ove godine na Beogradskom sajmu okupio vodeće medijske kuće, kao i Sajma obrazovanja i nastavnih sredstava, koji se paralelno održava, simbolično je obeležen u petak uveče u restoranu “Sofa”.
Da li je online ubio štampu? Kako je tekla diskusija na Telegraf panelu (VIDEO)
Direktorka Beogradskog sajma Danka Selić je zajedno sa direktorom marketinga Aleksandrom Ivkovićem i suorganizatorom “Media Marketa” Nedeljkom Krsmanovićem pozdravila prisutne na koktelu kojem su prisustovovali predstavnici medija od direktora, urednika i novinara, do TV lica Vesne Dedić, Kristine Radenković, Marije Veljković, Aide Đedović, Mirele Živković, Minje Miletić, manekenke Tamare Paunović, glumice Anđelke Prpić i njenog kolege Viktora Savića…
Sajam medija “Media market” kao najveća manifestacija ovakvog tipa u regionu, ove godine je nadmašila očekivanja i prošlogodišnju posetu.
Osim bogate ponude medijskih izlagača koji su prikazali ukupno preko stotinu izdanja, dovodili atraktivne goste iz sveta sporta, politike, muzike, umetnosti i kulture, pravili interesantne aktivacije za posetioce, u sali za prezentacije “Media Marketa” paralelno su se odvijale panel diskusije, na kojima su respektabilni medijski radnici suočavali mišljenja na različite teme poput toga zašto je loša vest postala dobra vest, može li se medijima verovati, postoji li nezavisno novinarstvo, ko uređuje program – gledaoci ili urednici, da li društvene mreže dobro prodaju proizvode i mnoge druge…
“Media Market” je i ove godine utvrdio svoju namenu - otvorene i interaktivne platforme za razmenu mišljenja, ideja i poslovnih predloga među medijskim preduzetnicima, ali i kao mesto susreta novinara i urednika sa svojim čitaocima i kolegama.
(Telegraf.rs)