Beogradska arena dobila novo ime za narednih 5 godina

U narednih 15 dana Arena Beograd će zaključiti ugovor o naslovnom sponzorstvu

Naslovno sponzorstvo Beogradske arene biće dodeljeno Atlantik grupi, nakon što su u procesu izbora Grad Beograd i Arena Beograd d.o.o doneli odluku da je ta ponuda najpovoljnija.

Beogradska arena traži novo ime: Evo koje uslove mora da ispuni budući sponzor

U narednih 15 dana Arena Beograd će zaključiti ugovor o naslovnom sponzorstvu, kojim će se detaljnije regulisati prava i obaveze sponzora i Arene. Narednih pet godina Beogradska arena nosiće naziv Štark arena.

– Beogradska arena će nositi naziv po poznatom domaćem brendu, i to nam je veoma važno. U ovom objektu održane su velike privredne, političke, zabavne i kulturne manifestacije i od velikog je značaja za Grad Beograd. Malo gradova u ovom delu Evrope može da se pohvali ovakvim zdanjem. Na nama je da kontinuirano organizujemo što veći broj manifestacija i događaja, kako bi ona poslovala što bolje i bila još bolje pozicionirana. Arenu očekuju velike investicije sledeće godine, a ulagaćemo u najsavremeniju opremu koja će biti spremna do Fajnal fora u maju. Ovaj objekat će imati medijsku kocku, novo ozvučenje, novo led osvetljenje – rekao je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

Potpredsednik Atlantik grupe Neven Vranković rekao je da je Štark simbol pažnje, brige i prijateljstva.

– Atlantik grupa izuzetno je zadovoljna ishodom konkursa za glavnog sponzora Beogradske arene. Brendovi koje Atlantik okuplja u svom portfoliju imaju dugu tradiciju kvaliteta, a najdublje korene je pustio Štark – simbol pažnje, brige i prijateljstva koje predstavlja i prepoznatljivi simbol Štarkovog srca. Iste ove vrednosti ćemo promovisati i u našem partnerskom projektu Štark areni – rekao je potpredsednik Atlantik grupe Neven Vranković.

Komisija za sprovođenje javnog poziva za izbor naslovnog sponzora objavila je u junu javni poziv na koji su mogla da se jave domaća i strana pravna lica. Sva prava koja stiče sponzor, po osnovu sponzorskog ugovora, ograničena su na period od pet godina od dana preciziranog ugovorom o sponzorstvu.

(Telegraf.rs)