Akcija "Biram da recikliram" ispred "Ušća"
Svi punoletni posetioci koji donesu jednu praznu limenku imaće priliku da odigraju igricu o reciklaži, a nagrade za sedam prvoplasiranih su putovanje za dvoje, bicikl od aluminijuma i piće u težini pobednika
Organizatori "Beogradskog festivala piva" najavili su da će od danas početi kampanja "Biram da recikliram", u saradnji sa "Bol pekidžingom", Recan fondom i brojnim partnerima, pod sloganom "Zameni svoju limenku".
Na štandu kampanje ispred tržnog centra "Ušće" do 12. avgusta svi punoletni posetioci koji donesu jednu praznu limenku, od 17 do 22 sata radnim danom i od 14 do 22 sata petkom, subotom i nedeljom, imaće priliku da odigraju društveno odgovornu igricu o reciklaži.
Mogućnost da učestvuju u igri imaće i posetioci festivala, na Ušću od 14. do 19. avgusta, na štandu društvene kampanje.
U zavisnosti od brzine rešavanja igrice i konačnog broja osvojenih poena, sedam posetilaca će osvojiti vredne poklone, a svaki učesnik koji završi igricu dobiće poklon osveženje - limenku brenda koji je odabrao pre početka igre.
Nagrade za sedam prvoplasiranih su putovanje za dvoje, koje dodeljuje turistička agencija "Belvi travel", bicikl od aluminijuma, koji dodeljuje Recan fond, i pet odabranih pića pre početka igre, u težini pobednika.
Podsećamo, možete pročitati Telegrafov vodič za reciklažu u Beogradu i saznati o lokacijama "reciklažnih ostrva", pravilima o korišćenju novih "eko kesa", kao i o terminima kada se sa koje opštine odnosi reciklažni otpad.
(Telegraf.rs / Tanjug)