NEW MEDIA TEAM: PR agencija godine u kategoriji malih i srednjih!
New Media Team proglašena je PR agencijom godine u kategoriji malih i srednjih na sinoćnoj dodeli nagrada Priznanja, koju već dve decenije tradicionalno organizuje Društvo Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ)
Na konkursu za ovogodišnje nagrade DSOJ-a, na kojem su agencije i kompanije prijavile 67 radova, New Media Team pobedila je i u kategoriji PR komunikacija u intergisanim kampanjama za projekat Promocija UEFA Futsal Euro 2016.
Za rad Predstavljanje HMXKenzo kolaboracije Agencija je ušla u samo finale kategorije Najbolje implementirana internacionalna kampanja.
- Veoma smo ponosni na ovo prizanje koje je velika potvrda kvaliteta našeg rada, stalnih napora da budemo još bolji, još kreativniji – da našim klijentima ponudimo najbolje ideje i rešenja. Iza nagrade stoji timski rad, uzajamna podrška, kao i velika strast svakoga od nas. Naš cilj je oduvek bio da stvaramo dobre ideje, da gradimo veze naših klijenata i javnosti na drugačiji način – kreativno i predano u svakom trenutku. Izuzetno smo ponosni što je naš rad prepoznat i nagrađen od strane kolega i profesionalaca iz Društva Srbije za odnose sa javnošću, i on je dodatni izazov da budemo još bolji - kaže Aleksandra Radujko, generalna direktorka New Media Team-a.
Tokom UEFA Futsal Euro 2016 šampionata u Beogradu oboreni su svi rekordi u poseti, u istoriji evropskih šampionata - ukupna posećenost bila je 114.000, odnosno 6.000 gledalaca po meču. Futsal je tih dana bio sport broj jedan u Srbiji, o čemu svedoči i interesovanje medija – bilo je čak 1.500 medijskih objava. Više od milion i dvesta hiljada ljudi je gledalo prenos utakmice Srbija - Rusija na Radio-televiziji Srbije, a prosek u ostalim utakmicama nije išao ispod 600.000. Društvene mreže su "gorele" od poseta, lajkova i šerova, gde su se delili atraktivni potezi Rikardinja, srpskih igrača i ostalih elemenata ovog spektakla.
New Media Team jedna je od vodećih domaćih agencija za pružanje integrisanih usluga iz oblasti komunikacija. Osnovana 2009. godine u Beogradu, danas okuplja tim od blizu 20 profesionalaca združenih u jednom zajedničkom cilju – da zadovolje i premaše očekivanja klijenata i javnosti na svakom projektu, i da sa ponosom analiziraju rezultate. Na dugoj listi klijenata agencije nalaze se H&M, Vojvođanska banka, KPMG, UNICEF, Novak Đokovic Fondacija, PharmaSwiss, Acibadem, brojni srpski sportisti na čelu sa Novakom Đokovicem, i mnogi drugi.
(Telegraf.rs/ PR)