Srbi kupuju automobile ko da su žvake: Sajam zabeležio rekord, tražili su i rols-rojs od 380.000 evra (FOTO)

Prosečan srpski kupac ima do 10.000 evra za kupovinu automobila, a na sajmu se do tog iznosa nudi 26 modela

Ovogodišnji Sajam automobila jedan je od najuspešnijih do sada, a velika poseta rezultirala je i dobrom prodajom automobila. Do sada je prodato 2.000 primeraka, a zainteresovanih ima i za najskuplji - "rols rojs" koji košta 380.000 evra.

Rols Rojs predstavio AUTOMOBIL BUDUĆNOSTI kojem neće trebati vozač

- Na 40.000 kvadratnih metara, 35 uvoznika svetskih brendova izložilo je sve ono je bilo i na sajmu u Ženevi pre samo nekoliko dana. Mislim da je ova poseta rezultat toga - rekao je za RTS Predsednik Srpske asocijacije Uvoznika i delova Srbije Miloš Petrović.

On je naglasio da je ove godine prodato najviše automobila u odnosu na prethodnih pet godina.

- Prodaja je istorijska, mogu reći sigurno jer merimo unazad pet godina. Stala je bila, sada se polako tržište oporavlja - tvrdi Petrović.

Kao razloge povećane prodaje automobila navodi privredni oporavak i bolje uslove koji se nude.

- Više prodaja vozila nije samo cena, radi se o tome da se sada automobil prodaje kao jedan kompletan prodajni paket. To znači da svi su se potrudili – lizing kuće da daju najbolje finansiranje, osiguravajuća društva da daju najbolja osiguranja, a uvoznici ili proizvođači vozila da daju najbolje uslove za proizvode koje nude - objašnjava Petrović.

Prosečan srpski kupac ima do 10.000 evra za kupovinu automobila, a na sajmu se do tog iznosa nudi 26 modela.

- Mi smo prepoznali da je taj novac neka granica preko koje se ne može i onda smo davali kredite uz neko učešće do 3.000 evra, a ovaj drugi deo je bio beskamatni kredit, što dosada nije bilo - kaže Petrović.

Bilo je zainteresovanih i za najskuplje modele automobila.

- Na ovoj manifestaciji BMV, Mercedes i Audi izlažu u nezavisnim halama, nisu više samo na svojim štandovima. Na po nekoliko hiljada kvadrata svako od njih ima svoju prezentaciju, što znači da ovo tržište ipak ima potencijal i da ti luksuzni brendovi sigurno imaju razlog zašto izlažu na tako velikom prostoru i sa tako mnogo modela - objašnjava Petrović.

(Telegraf.rs)