ISPOVEST VOZAČA: Ruski rulet u gradskom prevozu!

"Primorani smo da radimo po 16 sati zbog čega svakodnevno stavljamo na kocku živote stotina putnika", tvrdi bivši vozač privatnog gradskog prevoznika Bamiron. "Krivo mi je što sam ga ikada zaposlio, on je neozbiljan i voli da laže", odgovara vlasnik firme Veljko Đuričković, dok u Direkciji za javni prevoz kažu da je zakon vrlo jasan i mora da se poštuje upravo zbog pitanja bezbednosti

Dejan Kokanović Kokan (38), bivši vozač privatnog gradskog prevoznika Bamiron iz Beobus grupe, tvrdi da vozači ove firme, mimo zakona, moraju da rade po 16 sati dnevno zbog čega postaju potencijalne ubice i svakodnevno stavljaju na kocku živote stotina putnika!

U ispovesti za Telegraf.rs, Kokanović otkriva da većina vozača Bamirona radi na crno, bez socijalnog i zdravstvenog osiguranja, toplog obroka i markice za prevoz, kao i da je kolega Jovan Stolić (61), koji je autobusom na liniji 77 usmrtio studente Radomira Vučkovića (19) i Dijanu Đorović (22), prijavljen retroaktivno posle ove tragedije.

Punomoćnik vozača, ugledni beogradski advokt Jovan Pavlović podneo je protiv Veljka Đuričkovića, vlasnika Bamirona, prijavu inspekciji rada zbog kršenja zakona i opomenu pred tužbu zbog neisplaćenih zarada.

Kokanović kaže da je bio primoran da radi po 16 sati dnevno i da je zbog toga prošao kroz crveno svetlo na prometnoj raskrsnici kod Studentskog grada i umalo izazvao novu tragediju.

- Radio sam na crno od novembra 2011. godine do 1. juna ove godine. Vozio sam autobus na liniji 77 od KBC "Bežanijska kosa" do KBC "Zvezdara". Normalna smena ima pet krugova, računajući od početne stanice do okretnice na Zvezdari, dok sam ja morao da vozim 10 krugova. Prvi polazak sam imao u šest ujutro, a završavao sam u 22 sata. Zbog premora nisam video crveno svetlo na semaforu kod Studentskog grada i umalo nisam pobio putnike! Sreća je da iz suprotnog pravca u tom trenutku nije bilo vozila. Zbog ovoga me tek čeka postupak kod sudije za prekršaje, jer su kamere zabeležile prekršaj - otkriva Kokanović.

On kaže da je bio primoran da vozi autobus-ubicu, koji je na Zvezdari u novembru prošle godine usmrtio dvoje strudenata.

- Poslovođa me je terao da za slobodne vožnje preuzmem autobus-ubicu sa garažnim brojem 406, koji je zgazio studente na okretnici na Zvezdari. Pobunio sam se, znajući da je isti autobus posle tragedije na Zvezdari imao još jednu saobraćajku kada ga je "Lastin" autobus udario otpozadi, kao i da kočnice na njemu nisu ispravne, ali ništa nije pomoglo. Poslovođa mi je rekao: "Ajde, ćuti i vozi! Nisi ti gazio, šta te briga!" - kaže vozač.