Održana jubilarna Noć reklamoždera u Sava Centru. Ljubitelji reklama uživali u dobroj zabavi (FOTO)

Tema ovogodišnje mts Noć Reklamoždera je u znaku ekologije i poruke - Beograde volim te

Sava Centar je svoj bogati novembarski program začinio spektaklom kreativnosti, koji se sinoć održao po 20-ti put na radost ljubitelja reklame i dobre zabave.

Raspoloženu publiku, na samom ulasku u Sava Centar dočekala je muzika iz Naxi DJ kornera, a pravu karnevalsku atmosferu, dodatno su uveselili pokrovitelji i prijatelji manifestacije: mts, Plazma Mini-Mini, Jana Vitamin, Sensation, Idea, Fikom, Golden Rose, Ušće Shopping Center, Avon, Grand Motors i TOB- Turistička organizacija Beograd.

Tema ovogodišnje mts Noć Reklamoždera je u znaku ekologije i poruke - Beograde volim te.

Prepuna dvorana Sava Centra izgledala je čarobno sa svetlećim, neonskim narukvicama JANA VITAMIN, NOIZZ pištaljkama i balonima mts Noć Reklamoždera.

U startu večeri publiku je nasmejao do suza specijalni Reklamožder glumac i komičar Branislav Petrušić Petrući. A onda je na scenu izašla savršeno skockana Snežana Dakić, koja je vodila isti ovaj program i 1996-te.

BRAND SERBIJA - nagrada za najbolju promociju Srbije u svetu dobila je VATERPOLO REPREZENTACIJA SRBIJE koja je ove godine sve svoje dosadanje uspeha krunisala zlatnom medeljam na Olimpijskim igrama u Riju i pokazala kako se igra srcem za svoju zemlju.

Nagradu ispred VATERPOLO REPREZENTACIJA SRBIJE primili su selektor Dejan Savić i reprezentativac Filip Filipović, na opšte oduševljenje i ovacije publike koji su NOIZZ pištaljkama iskazali svoju veliku radost.

Nagradu je uručila Natalija Jegdić, izvršni direktor za privatne korisnike ispred mts-a, koja je istakla da oni kao kompanija uvek ulažu u prave vrednosti daju.

WORLD TOUR nagradu za domaću reklamu koja je ušla u svetsku selekciju Noći Reklamoždera, dobila je reklama “Kaladont” snimljena 1926-te koju čuva arhiv Jugoslovenske Kinoteke.

Nagradu je primo Marjan Vujović direktor Muzeja Kinoteke, a nagradu je uručila brend menadžer Jelena Ljubomirović ispred kompanije koncern Bambi i brenda Plazma Mini Mini.

NAJ NON PROFIT nagrada za najbolju reklamu koja se bavi humanitarnim radom dobila je kampanja “Pazi druge, misli na sebe” agenciji MOSQUITO BEOGRAD ispred koje je nagradu preuzeo Srđan Vasić osnivač i kreativni direktor, a nagradu je uručila Nela Milić predstavnik JANA VITAMN.

FRESH TALENT- nagrada za mlade kreativce koju su svojim talentom skrenuli pažnju javnosti u okviru kampanje “Beograd grad vaših Idea” dobio je Andrej Josifovski student arhitekture i zvezda ulične umetnosti, a nagradu je predala Beka Zečević dekan Evropskog Univerziteta u Beogradu.

NAJ REKLAMA 2016 – najpopularnija domaća reklama po broju glasova publike. Ovu najprestižniju nagradu dobila je mts reklama “Savršeno skockani BOX paketi”. Nagradu je primila Natalija Jegdić, izvršni direktor za privatne korisnike, a nagradu je uručio Dimitri Fleury predstavnik reklamoteke Jean Marie Boursicot.

SUPERSTAR U REKLAMI – nagrada publike-čitaoca online portala NOIZZ za najpopularnijeg glumca u domaćoj reklami, proglasio je Boris Trivan kreativni direktor online portala NOIZZ, a pripala glumcu Nenadu Jezdiču popoularnom “kumu”.

Beograde volim te – bila je tema ovogodišnje mts Noći Reklamoždera i Facebook konkursa za reklamu snimljenu telefonom, nagradu je dobila Mimi Vlaovic student, a nagradu su uručili Tamara Stančev i Vuk Petrovć ispred kompanije IDEA.

I to je bio sjajan uvod u prvi, od četiri bloka reklama, pravu gozbu koje je za ljubiteljte svetske kreativnosti spremio njen autor i selektor Jean Marie Boursicot.

Veliki jubilej mts Noć Reklamoždera je ponovo opravdala sva očekivanja. Potrajala je do ranih jutarnjih sati, a publika je ponela nezaboravne utiske. To je Noć koja se prepričava dugo i čeka godinu dana.

Bila je to najskockanija Noć.

S razlogom!!!

(Telegraf.rs)