Završen prvi DM SMART LAB: Studenti Case study kluba testirali znanja iz komunikacija!
Među članovima žirija su bili predstavnici Direct Media, kompanije Moji brendovi i Imlek, marketinški stručnjaci Vesna Radaković i Jovan Bugarčić
Višenedeljni edukativni program za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja pod nazivom DM Smart Lab, završen je takmičenjem studenata Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu u rešavanju studije slučaja. Cilj edukacije koju organizuje Direct Media je da studentima približi komunikaciju brendova u praksi.
Prvi u nizu DM Smart Lab počeo je predavanjima menadžmenta i zaposlenih Direct Media članovima Case Study kluba koji sa velikim uspehom učestvuju na svetskim takmičenjima u rešavanju poslovnih studija slučaja. Na kraju programa, studenti su testirali svoja znanja rešavanjem studije slučaja brenda Imlek, kompanije Moji brendovi.
- Kao komunikacijska agencija sa petnaestogodišnjim iskustvom, studentima želimo da prenesemo praktična znanja i još više podignemo nivo njihove spremnosti da odgovore na izazove u rešavanju studija slučaja na svetskim takmičenjima. Studenti su tokom programa pokazali izvanredno poznavanje marketinga, ali i veliku posvećenost i želju da još više nauče. Želimo da ih podržimo da stasaju u marketinške i komunikacijske eksperte, ukoliko to bude njihovo profesionalno opredeljenje - kaže Stojanović.
Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta na raspolaganju da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i ubedi ih da je upravo njihovo rešenje najbolje za kompaniju. Među članovima žirija su bili predstavnici Direct Media i kompanije Moji brendovi i Imlek, marketinški stručnjaci Vesna Radaković i Jovan Bugarčić.
Program edukacije trajao je ukupno četiri nedelje, a studenti su od zaposlenih Direct Media slušali o oglašivačkom ekosistemu i ulozi oglašivačkih agencija, marketinškim istraživanjima tržišta, planiranju medija u oglasnoj kampanji, inovativnoj upotrebi digitalnih medija i komunikaciji na društvenim mrežama. U ulozi predavača našli su komunikacijski eksperti Direct Media sistema: direktor Jovan Stojanović, lider Digital sektora Sanja Lalević Cvetković, Nevena Kurtović, direktorka agencije za integrisane komunkacije Fusion Communications, Brana Kosanić, Group Account Manager i Jovan Vujović, Account planer.
DM Smart Lab je deo strateškog koncepta saradnje sa studentima Direct Media sistema, sa ciljem da doprinese razvoju mladih komunikacijskih talenata i prati razvoj najboljih, sa mogućnošću njihove stručne prakse, a onda i potencijalnog zaposlenja u Direct Media sistemu.
(Telegraf.rs/ PR)