Sutra počinje prodaja ulaznica za jubilarni 10. Festival nauke!

Festivalske karte, po ceni od 450 dinara, mogu se kupiti na Eventim prodajnim mestima u celoj Srbiji, a tokom trajanje manifestacije, pored pomenutih prodajnih mesta karte će moći da se kupe i na samoj lokaciji – Beogradskom sajmu

Prodaja ulaznica za jubilarni 10. Festival nauke, koji se pod sloganom "Čista desetka" održava od 15. do 18. decembra na Beogradskom sajmu, počinje sutra (10. novembra).

JUBILEJ ZA ČISTU DESETKU: Deseti Festival nauke od 15. do 18. decembra na Beogradskom sajmu!

Festivalska karta važi za jedan festivalski dan u halama 3, 3A i 11. Doplatna ulaznica potrebna je samo za fizičko-laserski šou Univerziteta Lund iz Švedske, po ceni od 100,00 dinara i kupovaće se na blagajni na licu mesta. Broj mesta je ograničen. Deca do 5 godina starosti, uz pratnju roditelja ili staratelja, ne plaćaju ulaz. Prva dva dana Festivala nauke, četvrtak i petak, namenjeni su prvenstveno za školske posete, dok su subota i nedelja porodični dani.

Festival nauke je najveći događaj koji se bavi promocijom nauke i obrazovanja u jugoistočnoj Evropi. Misija Festivala nauke jeste veći značaj obrazovanja u društvu, kroz zanimljive, moderne i nove metode. Deveti Festival nauke, za četiri dana, posetilo je 28.000 ljudi, od kojih  se više od 20.000 učenika, iz 350 osnovnih i srednjih škola, uz pomoć nauke zabavljalo se zajedno sa 600 naučnih demonstratora i naučnika dokazujući da uz pomoć nauke čuda mogu biti svuda.

Generalni sponzor Festivala nauke je kompanija NIS, koja u skladu sa korporativnim sloganom "Budućnost na delu", podržava aktivnosti i inicijative usmerene na razvoj i primenu novih tehnologija i inovacija.  Ovakva podrška je još jedan način na koji NIS doprinosi ostvarivanju naučnih i tehnoloških dostignuća na koje se kompanija oslanja u svim oblastima svog poslovanja.

Prijatelj manifestacije je mts. Podrška Festivalu su Centar za promociju nauke, Austrijski kulturni forum i Francuski institut.

Sponzori desetog Festivala nauke su: EPS, Erste banka, National Geographic, Beogradski sajam i Grafix.

(Telegraf.rs/ PR)