#KAKTUS2016: McCann Beograd drugi put zaredom agencija godine u Srbiji
Agencija McCann Beograd proglašena je za najuspešniju agenciju godine u Srbiji na Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016. Prema oceni žirija, agencija McCann Beograd imala je najveći broj bodova koje su njene kampanje osvojile, u konkurenciji od prijavljenih 135 radova
Ovo je drugi put zaredom da je agencija McCann Beograd dobila priznanje za agenciju godine, a nagrađena je i za dva projekta, u kategoriji Mobile za aplikaciju „ARt – najveća virtuelna izložba svih vremena“ i u kategoriji Profitna integrisana kampanja za „Lav kokice“ Carlsberg Srbija.
- Nagrada za agenciju godine na Kaktus festivalu nam puno znači. Na divan način privodimo kraju jednu dosta zahtevnu godinu. Ponosni smo naravno i što drugi put osvajamo ovo priznanje i što smo za svoj rad u kontinuitetu prepoznati u poslovnoj i stručnoj javnosti - kaže Olivera Perković, Managing Director agencije McCann Beograd, i dodaje:
- Delimo ovu čast i radost sa našim klijentima i saradnicima. Zadovoljstvo nam je da zajedno stvaramo sjajne kampanje i rezultate.
Stručni žiri festivala, koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona, najbolje kampanje izabrao je u dvadesetjednoj kategoriji među 135 prijavljenih radova, a konkurisalo je čak 37 agencija i 40 oglašivača.
Agencija McCann Beograd ove godine je proglašena najuspešnijom agencijom iz Srbije na međunarodnom festivalu Golden Drum, dok je na regionalnoj reviji BalCannes I&F McCann Grupa, u okviru koje posluje McCann Beograd, bila najuspešnija agencijska mreža sa najviše radova na finalnoj reviji.
(Telegraf.rs/PR)