BEOGRADSKO GRADILIŠTE NE MIRUJE: Nastavljeni radovi na pristupnim saobraćajnicama Mosta na Adi (FOTO)
Radovi na izgradnji ove deonice počeli početkom aprila, a njihova vrednost je skoro 13 miliona evra
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali obišao je danas radove na izgradnji pristupnih saobraćajnica Mostu na Adi, na deonici od Ulice Đorđa Stanojevića do Tošinog bunara.
NOVA ZDRAVSTVENA STANICA NA VOŽDOVCU: Lečenje za 13.000 građana u naselju Stepa Stepanović (FOTO)
Na gradilištu je završena konstrukcija preko Ulice Đorđa Stanojevića dužine 88 metara, zatim nasip za saobraćajnicu u dužini od 1,5 kilometara, ugrađeno je 111 šipova, a od 44 stuba, na njih 37 urađene su naglavne grede. Izgradnja konstrukcije nastavlja se sa obe strane, i ka Mostu na Adi, gde će se spojiti sa postojećom, i ka Bulevaru Crvene armije, gde se konstrukcija spušta na zemlju.
Beograd dobija vizitorski centar na Velikom ratnom ostrvu
Obilasku radova prisustvovali su gradski urbanista Milutin Folić, gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović i direktor Direkcije za izgradnju grada Beograda Branislav Popović.
Siniša Mali podsetio je da su radovi na izgradnji ove deonice počeli početkom aprila i naveo da je vrednost radova skoro 13 miliona evra.
– Izvođači radova poštuju dinamiku, Grad Beograd isplaćuje svoje obaveze na vreme, tako da će i ova deonica biti završena i otvorena na vreme, do kraja juna iduće godine. Time će biti ostvarena mnogo bolja veza Tošinog bunara sa Starim gradom čime ispunjavamo obećanje sugrađanima sa Novog Beograda – rekao je Siniša Mali.
Gradonačelnik podsetio je i da će do kraja oktobra biti raspisan tender za rad na postavljanju šina preko Mosta na Adi.
– Očekujem da ćemo do kraja ove ili početkom naredne godine imati izabranog izvođača, a vrednost tog posla iznosi oko 15 miliona evra. Nakon toga će i tramvaji krenuti preko mosta i sa završetkom pristupnih saobraćajnica u potpunosti ćemo obezbediti da se ceo kompleks Mosta na Adi stavi u funkciju. Ostaje nam tunel kroz Topčider za koji se radi idejno rešenje zajedno sa izlazom iz tunela ka Autokomandi. Ako sve bude kako je predviđeno, do kraja 2017. godine imaćemo idejno rešenje, možda čak i glavni projekat, a 2018. bi mogli da počnemo sa gradnjom – rekao je Siniša Mali.
On je podsetio da je u pripremi i projekat tunela od Ekonomskog fakulteta do Bulevara despota Stefana, kao i most preko Save kod Beograda na vodi.
– To su infrastrukturni projekti koji potpuno menjaju naš grad. Ako ih započnemo tokom 2017. i 2018. godine, završićemo ih do 2020. godine, stvarajući tako jedan novi Beograd, sa osnovom za izgradnju novih stambenih i poslovnih objekata. Samo u Bulevaru Milutina Milankovića trenutno se gradi 100.000 kvadrata, a u Bloku 42 na proleće naredne godine možemo da počnemo da gradimo novu autobusku stanicu sa još 300.000 kvadrata. Uz sva druga gradilišta, to će biti slika grada koji stvara infrastrukturu i saobraćajnice i gde dolaze investitori. Tako zapošljavamo naše ljude i firme, obezbeđujemo im sigurnu egzistenciju, istovremeno ulepšavajući naš grad, što je obećanje koje smo dali početkom mandata – istakao je Siniša Mali.
Deonica od Tošinog bunara do Đorđa Stanojevića dugačka je dva kilometra i ima tri četvorokrake raskrsnice, dve rampe i četiri priključka po sistemu uliv-izliv. Raskrsnice se nalaze na ukrštanju sa Bulevarom Crvene armije, Omladinskih brigada i Tošinim bunarom i imaju pun program veza u semoforizovanim raskrsnicama. Ostale veze sa okolnom saobraćajnom mrežom su u Ulici Đorđa Stanojevića i na mestima postojećih objekata uz trasu saobraćajnice.
(Telegraf.rs)