Ako se već niste prijavili, sada je pravo vreme: CONTENT EXPERIENCE U BEOGRADU 3. i 4. OKTOBRA (FOTO)

Ako se već niste prijavili za ovaj događaj, vreme je, jer predavači iz Amerike, Evrope, regiona i Srbije pripremaju sjajne teme za sve koji se bave marketingom i komunikacijama i koji vole dobre priče

Približava se Content Experience, prva content i digital marketing konferencija u Srbiji, koju će agencija Represent Communications i The Content Studio organizovati 3. i 4. oktobra u beogradskom hotelu Metropol.

PUKOVNIKU U PENZIJI PREKIPELO : Gojko je na svoj 61. rođendan rešio da PRAVDU potraži na Brankovom mostu! (VIDEO) (FOTO)

Ako se već niste prijavili za ovaj događaj, vreme je, jer predavači iz Amerike, Evrope, regiona i Srbije pripremaju sjajne teme za sve koji se bave marketingom i komunikacijama i koji vole dobre priče.

Kojih 10 karakteristika čini efikasan sadržaj, koja je snaga vizuelnih sadržaja, zašto pričanje dobrih priča menja istoriju marketinga, kako Google objašnjava šta je „content“- kroz predavanja, panele, razgovore, objasniće Justin Kirbey – kreator poznatih svetskih brendova i predavač na „University of the Arts London“, Robert Rose – strateški savetnik američkog „Cotent Marketing Institute-a“, Lazar Džamić – kreativni strateg i doskorašnji šef tima za brand strategiju londonskog Gooogla, Nenad Senić – glavni urednih najveće slovenačke content marketing agencije PM i Slavimir Stojanović, jedan od naših najpoznatijih grafičkih dizajnera i vizuelnih umetnika.

TOTALNI KOLAPS U BEOGRADU: Gužve na svim mostovima, tražite alternative (FOTO)

Marijana Agić Molnar - direktorke GfK za Adriatik regiju će sa kolegom Goranom Tintorom, odgovornim za digitalna istraživanja GfK u istom regionu, pokazati niz zanimljivih i korisnih podataka o stvarnim navikama potrošača. Šta oni zaista vole, kako reaguju, kakvo im je ponašanje i gde su razlike između Srbije, regiona i drugih zemalja.

BOLTOV SEMAFOR ZAPANJIO BEOGRAĐANE: Da li za 16 sekundi možete da pređete 6 saobraćajnih traka i 2 koloseka za tramvaje?

Na Content Experience-u će Ivan Rečević – marketing tehnologist, od A do Š objasniti programatic. Biće puno reči i promenama u svetu medija, ulozi „native advertising-a“ u medijskom predstavljanju, influenserima kao novim medjima i srodnim temama i to kroz predavanje Danice Kombol - direktorke Everywhere, vodeće američke agencije za influenser marketing, panel diskusiju sa najvećim domaćim online influenserima i prezentacije i primere iz prakse Gorana Radulovića - direktora za ovu oblast u Media Impact-u, kompanije Ringier Axel Springer. Temu će posebno začiniti intervju sa tvorcima portala Njuz.net koji se pitaju da li je „news“ protiv marketinga.

Dobrodošli na Content Experience!

(Telegraf.rs)