Ako se već niste prijavili, sada je pravo vreme: CONTENT EXPERIENCE U BEOGRADU 3. i 4. OKTOBRA (FOTO)
Ako se već niste prijavili za ovaj događaj, vreme je, jer predavači iz Amerike, Evrope, regiona i Srbije pripremaju sjajne teme za sve koji se bave marketingom i komunikacijama i koji vole dobre priče
Približava se Content Experience, prva content i digital marketing konferencija u Srbiji, koju će agencija Represent Communications i The Content Studio organizovati 3. i 4. oktobra u beogradskom hotelu Metropol.
Ako se već niste prijavili za ovaj događaj, vreme je, jer predavači iz Amerike, Evrope, regiona i Srbije pripremaju sjajne teme za sve koji se bave marketingom i komunikacijama i koji vole dobre priče.
Kojih 10 karakteristika čini efikasan sadržaj, koja je snaga vizuelnih sadržaja, zašto pričanje dobrih priča menja istoriju marketinga, kako Google objašnjava šta je „content“- kroz predavanja, panele, razgovore, objasniće Justin Kirbey – kreator poznatih svetskih brendova i predavač na „University of the Arts London“, Robert Rose – strateški savetnik američkog „Cotent Marketing Institute-a“, Lazar Džamić – kreativni strateg i doskorašnji šef tima za brand strategiju londonskog Gooogla, Nenad Senić – glavni urednih najveće slovenačke content marketing agencije PM i Slavimir Stojanović, jedan od naših najpoznatijih grafičkih dizajnera i vizuelnih umetnika.
TOTALNI KOLAPS U BEOGRADU: Gužve na svim mostovima, tražite alternative (FOTO)
Marijana Agić Molnar - direktorke GfK za Adriatik regiju će sa kolegom Goranom Tintorom, odgovornim za digitalna istraživanja GfK u istom regionu, pokazati niz zanimljivih i korisnih podataka o stvarnim navikama potrošača. Šta oni zaista vole, kako reaguju, kakvo im je ponašanje i gde su razlike između Srbije, regiona i drugih zemalja.
Na Content Experience-u će Ivan Rečević – marketing tehnologist, od A do Š objasniti programatic. Biće puno reči i promenama u svetu medija, ulozi „native advertising-a“ u medijskom predstavljanju, influenserima kao novim medjima i srodnim temama i to kroz predavanje Danice Kombol - direktorke Everywhere, vodeće američke agencije za influenser marketing, panel diskusiju sa najvećim domaćim online influenserima i prezentacije i primere iz prakse Gorana Radulovića - direktora za ovu oblast u Media Impact-u, kompanije Ringier Axel Springer. Temu će posebno začiniti intervju sa tvorcima portala Njuz.net koji se pitaju da li je „news“ protiv marketinga.
Dobrodošli na Content Experience!
(Telegraf.rs)