Raspisan konkurs za izdavanje tezgi na gradskim pijacama: Evo koje uslove je potrebno ispuniti

Krajnji rok za prijavljivanje za licitaciju je 05.09.2016. godine do 15,00 časova, u prostorijama direkcije JKP „Gradske pijace“ Beograd, ul. Živka Karabiberovića 3

Komisija za dodelu poslovnog prostora je na osnovu odredaba Pravilnika o izdavanju u zakup pijačnog poslovnog prostora i Odluke Upravnog odbora JKP "Gradske pijace" Beograd, br. 5127/8 od 04.06.2010. godine, na 74. redovnoj sednici, održanoj dana 26.08.2016. godine, donela Odluku broj 12490/1 da raspiše oglas o javnoj licitaciji, za izdavanje pijačne opreme - tezgi koja će se održati u mlečnoj hali pijace "Kalenić".

1. PIJACA "KALENIĆ“

– tezge broj: 836, 837, 838, 839, 840 za prodaju poljoprivrednih proizvoda i prehrambenih proizvoda - /IPP i STR/,

– tezge broj: 118, 119 za prodaju industrijsko neprehrambenih proizvoda, neprehrambenih proizvoda zanatskih radnji i domaće radinosti /SZR/

2. PIJACA "SKADARLIJA“

– tezga broj: 29 za prodaju poljoprivrednih proizvoda i prehrambenih proizvoda /IPP i STR/

3. PIJACA "BLOK 44“

– tezge broj: 266 za prodaju poljoprivrednih proizvoda i prehrambenih proizvoda - /IPP i STR/

II Mapa pijace sa naznakama brojeva tezgi je istaknuta uz oglas na oglasnoj tabli na

pijaci "Kalenić“, pijaci "Skadarlija“, pijaci "Blok 44“ kao i na oglasnoj tabli direkcije Preduzeća.

III Pijačna oprema se izdaje za kalendarsku godinu, nakon čega se zakup može obnoviti u skladu sa odredbama Pravilnika o izdavanju pijačnog poslovnog prostora i Ugovora.

IV Početna licitaciona cena utvrđena je u iznosu od 100.000,00 dinara.

Najmanji licitacioni iznos je 5.000,00 dinara.

U cenu je uračunat PDV.

Pijačnu opremu-tezgu će dobiti onaj učesnik licitacije koji ponudi najveći iznos za predmetnu tezgu.

Izlicitirana cena zakupa važi za prvi mesec zakupa.

Za naredni period korišćenja primenjivaće se važeći Cenovnik pijačnih usluga.

Pravo učešća na javnoj licitaciji za davanje na korišćenje pijačne opreme imaju: fizička lica i preduzetnici.

Prijavu za učešće na javnoj licitaciji podnose fizička lica koja su obavezna da ukoliko se njihova ponuda prihvati, u roku od 10 dana od dana dobijanja odluke o prihvatanju ponude kao najpovoljnije, dostave dokaz o registraciji odobrene delatnosti, u skladu sa Pravilnikom o izdavanju u zakup pijačnog poslovnog prostora i Odlukom o pijacama.

Učesnici licitacije se prijavljuju tako što će u prostorijama direkcije (kancelarija br.12, kod zaposlenog Milana Mitrovića) JKP „Gradske pijace“ Beograd, ul. Živka Karabiberovića 3, popuniti prijavni list.

Uz prijavu obavezno dostaviti:

- fotokopiju lične karte

- dokaz o uplati depozita.

-punomoćje overeno kod nadležnog organa, u slučaju da fizičko lice u licitaciji učestvuje preko punomoćnika.

Prilikom prijave, izdaje se licitacioni broj za učešće na licitaciji.

Depozit za učešće na javnoj licitaciji iznosi 10% od početne licitacione cene (10.000,00 dinara), odnosno krajnje izlicitirane cene i uplaćuje se pojedinačno za svaku prijavu-tezgu.

Depozit se uplaćuje na tekući račun JKP „Gradske pijace“ Beograd broj 205-39344-08, poziv na broj: 429202.

Učesniku licitacije koji ne ostvari pravo na zakup tezge, depozit se vraća odmah nakon donošenja odluke o najpovoljnijem ponuđaču.

Najpovoljniji ponuđač dužan je da uplati razliku do punog iznosa depozita od 10 % izlicitiranog iznosa u roku od 2 sata nakon završetka licitacije i dostavi Komisiji potvrdu o plaćanju iste, odnosno da na licu mesta da novac putem blagajničkog zapisa. Preostali deo izlicitiranog iznosa je dužan da uplati u roku od 8 (osam) dana od dana dobijanja odluke Komisije. U protivnom, smatraće se da je odustao od prava korišćenja/zakupa pijačne opreme – tezge uz gubitak prava na povraćaj depozita.

Ukoliko najpovoljniji ponuđač odustane ili ne ispuni uslove za dodelu, pijačna oprema-tezga će biti dodeljena sledećem najpovoljnijem ponuđaču.

Učesnik licitacije može konkurisati za više tezgi, ali ne može dobiti više od jedne tezge na jednoj pijaci. Ukoliko najpovoljniji ponuđač već koristi tezgu na istoj pijaci, dužan je da najkasnije do zaključenja ugovora o davanju na korišćenje pijačne opreme-tezge, vrati raniju tezgu, odnosno preda Preduzeću na slobodno korišćenje i raspolaganje.

Na licitaciji ne mogu učestvovati fizička lica i preduzetnici, kao i članovi njihovih porodica koji imaju neizmirene i dospele finansijske obaveze prema Preduzeću po osnovu zakupa ili drugih troškova, koji proizilaze iz ranije zaključenih ugovora na dan objavljivanja oglasa o javnoj licitaciji ili su svojim postupcima prekršili Ugovor o zakupu pijačne opreme, Odluku o pijacama i Pijačni red.

Odluku o najpovoljnijem ponuđaču Komisija će doneti u roku od 8 dana od dana zaključenja javne licitacije. Protiv iste, zaiteresovana lica mogu podneti prigovor Nadzornom odboru Preduzeća, u roku od 8 dana od dana prijema odluke.

Krajnji rok za prijavljivanje za licitaciju je 05.09.2016. godine do 15,00 časova, u prostorijama direkcije JKP „Gradske pijace“ Beograd, ul. Živka Karabiberovića 3.

Javna licitacija obaviće se dana 05.09.2016. godine sa početkom u 17,00 časova u mlečnoj hali pijace „Kalenić“, ul. Maksima Gorkog bb, Beograd.

Sva obaveštenja u vezi raspisanog oglasa o javnoj licitaciji za davanje pijačne opreme u zakup, zainteresovani se mogu javiti na telefon: 011/7857-938, svakog radnog dana od 08 do 15 časova.

(Telegraf.rs)