DRUŠTVO, KO VOZI KUĆI? Odgovorna akcija na teritoriji cele Srbije!

Odgovorna konzumacija biće promovisana i u okviru Safe Zone, na samom festivalu, gde će posetioci imati priliku da se zabave zanimjivim edukativnim igrama i dobiju poklone iznenađenja

Akcija „Društvo, ko vozi kući?“, koju kompanija HEINEKEN Srbija već četvrtu godinu organizuje u okviru Belgrade Beer Fest-a, proširena je na teritoriju cele Srbije.

Ove godine akciji se priključila i Agencija za bezbednost saobraćaja sa ciljem povećanja bezbednosti posetilaca, kako bi uživali odgovorno i bezbedno se vratili kući.

Odgovorna konzumacija biće promovisana i u okviru Safe Zone, na samom festivalu, gde će posetioci imati priliku da se zabave zanimjivim edukativnim igrama i dobiju poklone iznenađenja.

Prvi put ove godine, pored besplatnog prevoza do četiri ključne tačke u Beogradu, obezbeđeni su bezbedni dolazak i povratak i za posetioce iz Novog Sada, Niša i Kragujevca.

Pored kompanije HEINEKEN Srbija i Agencije za bezbednost saobraćaja, organizator akcije je i Belgrade Beer Fest, dok se besplatan prevoz realizuje u saradnji sa Gradskim saobraćajnim preduzećem Beograd (GSP) i Poslovnim udruženjem drumskog saobraćaja „Srbijatransport“.

Besplatan prevoz u Beogradu obavlja se do četiri ključne tačke, kao i prethodnih godina: glavna Železnička stanica – Sajam – Banovo brdo, Trg Republike, kružna tura oko Novog Beograda i linija do Zemunskog keja.

Autobusi kreću svakih pola sata na jasno obeleženim stanicama kod Ušća i voze sve vreme trajanja festivala. Za besplatan prevoz u Beogradu nisu potrebne prijave.

Prijave za besplatan prevoz od i do Novog Sada, Niša i Kragujevca moguće su putem e-mail adrese belgradebeerfest@gmail.com uz puno ime i prezime, grad od ili do kojeg se putuje i broj telefona. Prijave traju do 13. avgusta 2016. godine do 12.00 časova. Potrebno je prijaviti se odvojeno za dolazak i za odlazak sa festivala, a broj mesta je ograničen.

Više infromacija o uslovima prijave, kao i red vožnje za svaki od gradova, potražite na http://www.belgradebeerfest.com/social_campaigns.

U okviru Safe Zone posetioce očekuju zabavno-edukativne aktivacije kao što su naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, privremene tetovaže, kviz i drugo.

Svaki posetilac Safe Zone dobiće i poklon iznenađenja.

Uživajte odgovorno i vratite se kući bezbedno i sigurno!

(Telegraf.rs)