Zorana Mihajlović OTVORILA POSLOVNICU kompanije Fly Fly Travel u Beogradu! (FOTO)

Za ovo kratko vreme, kompanija je proširila svoje poslovanje i na teritoriju Evropske unije otvorivši poslovnicu u Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji, a uspeh kompanije potvrđuju mnogobrojna domaća i međunarodna priznanja

Potpredsednica Vlade i ministarka Zorana Mihajlović otvorila je danas u Beogradu, dvadeset i drugu po redu, poslovnicu kompanije Fly Fly Travel.

Kompanija Fly Fly Travel posluje na domaćem tržištu od 2009. godine, a svoju poslovnu filozofiju zasniva na konstantnom unapređenju usluga i razumevanju potreba klijenata. Za ovo kratko vreme, kompanija je proširila svoje poslovanje i na teritoriju Evropske unije otvorivši poslovnicu u Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji, a uspeh kompanije potvrđuju mnogobrojna domaća i međunarodna priznanja.

Najbolji BIZNIS PARTNER 2016 kompanija Fly Fly Travel! (FOTO)

Svojim pouzdanim i stabilnim poslovanjem, kompanija Fly Fly Travel pozitivno utiče i na razvoj naše privrede što je ovog puta potvrdila i Potpredsednica Vlade i ministarka Zorana Mihajlović rekavši - Mi smo zemlja koja razvija male aerodrome i ovo je znak da Srbija želi da bude prepoznata kao turistička destinacija. Nadam se da ćemo zajedno raditi na tome, jer je u 2015. godini prihod od turizma bio oko milijardu evra.

Čelnici kompanije Fly Fly Travel trude se da stalno pomeraju granice u poslovanju pa će tako novootvorena poslovnica biti jedinstvena u gradu jer će raditi tokom čitave nedelje do 22h, a još jedna privilegija ovog objekta je ta što i dok je poslovnica zatvorena sugrađani imaju priliku da na touch screen-u rezervišu i kupuju karte 24h svakog dana tokom čitave godine.

JOŠ JEDNA POBEDA SRBIJE: Kompanija Fly Fly Travel u Beču osvojila Oskar popularnosti za najbolju turističku agenciju!

Prva interaktivna poslovnica u Srbiji promeniće navike klijenata, a noćna šetnja pešačkom zonom biće još zanimljivija.

Predsednik Fly Fly grupe, Igor Vujović Nađ prilikom otvaranja poslovnice izjavio je - Otvaranjem prve interaktivne avio poslovnice u centru Beograda, naša kompanija pokazala je da osluškuje potrebe svojih klijenata, omogućavajući im da na brz, efikasan i najpovoljniji način putuju širom sveta. Postavkom touch screen-a potrudili smo se da našim sugrađanima omogućimo da i tokom noćne šetnje gradom rezervišu ili kupe svoje karte za željenu destinaciju. Smatramo da je u današnje vreme, za dobro poslovanje, važno prepoznati potrebe klijenata i u moru ponuda privući im pažnju.

(Telegraf.rs)