ZBOG "BEOGRADA NA VODI": Teretni saobraćaj izmešten iz centra na novu lokaciju
Odlaskom poslednjeg teretnog voza za Rijeku, od juče, 9. juna, zvanično je prestala da radi železnička stanica Beograd Spoljna koja je bila sastavni deo Glavne železničke stanice u Beogradu, u kojoj se odvijao teretni železnički saobraćaj.
Teretni železnički saobraćaj će narednih dana u potpunosti biti izmešteni sa prostora Savskog amfiteatra na novu lokaciju preko Makiša zbog projekta "Beograd na vodi", najavile su danas Železnice Srbije.
Ove slike viđate svaki dan, a evo šta one STVARNO znače (FOTO) (VIDEO)
- Prvi teretni voz za potrebe "Železničkog integralnog transporta" već početkom naredne sedmice saobraćaće preko Makiša - izjavio je generalni direktor "Železnica Srbije" Miroslav Stojčić.
Odlaskom poslednjeg teretnog voza za Rijeku, od juče, 9. juna, zvanično je prestala da radi železnička stanica Beograd Spoljna koja je bila sastavni deo Glavne železničke stanice u Beogradu, u kojoj se odvijao teretni železnički saobraćaj.
Huawei i Grad Beograd potpisali Memorandum: Nastavlja se projekat "Pametan grad"
Dan ranije, 8. juna, Akcionarsko društvo za železnički prevoz robe "Srbija Kargo" izdalo je "transportno ograničenje", na osnovu kojeg je stanica Beograd Spoljna prestala da prihvata i otprema teretne železničke kompozicije.
Time je, posle skoro veka postojanja, stanica Beograd Spoljna prestaje da opslužuje železnički teretni saobraćaj u centru glavnog grada, navodi se u saopštenju.
SEĆATE LI SE OVOG SNIMKA? Ova misterija na Topčideru vas je zaprepastila prošle godine! (VIDEO)
U prethodnih petnaestak dana, radnici "Infrastrukture železnice Srbije" su u stanici Beograd Spoljna demontirali oko kilometar i po koloseka i tri skretnice.
Izvršena je i demontažu kontaktne mreže, a do danas treba da budu uklonjeni i svi stubovi kontaktne mreže u stanici, osim jednog neophodnog, za rad mašina koje izvode demontažu i uklanjanje koloseka.
U skladu s dinamičkim planom, ukida se i najveći broj skretnica u stanici Beograd Spoljna, a ostaju samo četiri stare i postavljaju dve nove skretnice za potrebe odvijanja železničkog saobraćaja na preostala tri koloseka.
(Telegraf.rs / Beta)