Vesić najavio izradu Projekta rekonstrukcije svih gradskih ulica u narednih 10 godina

Vesić je, u "Beogradskoj hronici", istakao da je stanje u kome su beogradske ulice veoma loše, što je rezultat dugogodišnje nebrige i neplanske rekonstrukcije kolovoza

Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je danas da je od 1. aprila Grad Beograd preuzeo održavanje skoro 100 kilometara državnih puteva na svojoj teritoriji i najavio znatna ulaganja u tu oblast u narednih 10 godina.

On je, u "Beogradskoj hronici", istakao da je stanje u kome su beogradske ulice veoma loše, što je rezultat dugogodišnje nebrige i neplanske rekonstrukcije kolovoza.

Rekonstrukcija Slavije počinje 15. juna i trajaće tačno 155 dana!

–Prosečan vek trajanja asfata na ulicama je oko 20 godina, dok je u Beogradu njihov vek 40 godina, što je nedopustivo. Nije potrebno da bude jaka zima da bi se pojavile rupe na kolovozu, već se zbog roka trajanja one učestalo pojavljuju na našim ulicama. Zbog toga je Grad Beograd u dogovoru sa Vladom Republike Srbije preuzeo 98 kilometara puteva na teritoriji prestonice i te mere već počeo da primenjuje na oko 20 kilometara tih puteva - ukazao je Vesić.

OVA FOTOGRAFIJA JE OBORILA DRUŠTVENE MREŽE: Cvetni trg u Beogradu NIKAD NIJE BIO OVAKO LEP!

On je precizirao da je od sada u nadležnosti Grada i Bulevar vojvode Mišića, koji od petlje Mostar vodi preko Savske magistrale sve do Ostružničke petlje.

Takođe je, kako je naveo, preuzet i Zrenjaninski put, dok će, na primer Auto-put biti u nadležnosti Grada kada se završi obilaznica oko Beograda, kao i Pančevački i Pupinov most, koji će po isteku garantnog roka takođe preći u nadležnost Beograda.

(EKSKLUZIVNO) Ovako će izgledati NOVA KALENIĆ PIJACA! (FOTO)

Vesić je ukazao da će nova situacija na terenu omogućiti da se vodi jedinstvena politika na teritoriji celog grada, što do sada nije bio slučaj i najavio izradu Projekta rekonstrukcije svih gradskih ulica u narednih 10 godina.

- To će zahtevati ozbiljna finansijska sredstva, ali to jednom mora da se uradi. Jer danas imate ulice u prestonici gde je asfalt postavljen pre 50 godina ili kao na Voždovcu gde se, na 23 kilometra puteva, prvi put stavlja asfalt i gde su građani gazili po blatu. To je nedopustivo za evropsku prestonicu u 21. veku - zaključio je Vesić.

(Telegraf.rs)