Bojan Stankov, novi direktor agencije Communis!
1. april je, bez šale, doneo velike promene
Od 1. aprila marketinška agencija Communis ima novog direktora. Na ovu poziciju imenovan je Bojan Stankov, koji je deo agencije već više od 11 godina. Lea Stanković će, pored svoje sadašnje funkcije Digital Creative Manager-a, preuzeti i obaveze zamenika direktora.
Bojan Stankov, novi direktor Communis-a, bio je na poziciji Client Service Direktora od 2008. godine, na kojoj je svojim predanim radom, posvećenošću i rezultatima pokazao vrhunsku profesionalnost, ali i izuzetne liderske sposobnosti.
Za sobom ima preko 15 godina iskustva u oblasti marketinga i advertajzinga, vođenja projekata i timova, sa aktivnom ulogom u kreiranju integrisanih komunikacija, razvoju brendova, definisanju komunikacionih strategija, planiranju i implemetaciji brojnih kampanja na tržištima Srbije i regiona za lokalne i internacionalne brendove.
- Nova pozicija predstavlja veliki izazov, ali i veliki podstrek za dalji rad na unapređenju poslovanja agencije, praćenju globalnih trendova i ostvarenju strateških ciljeva agencije - izjavio je g. Stankov.
Zamenica direktora renomirane marketinške agencije, Lea Stanković, prvenstveno će biti zadužena za uvođenje novih i inovativnih proizvoda, čime se i do sada bavila vrlo uspešno:
- Drago mi je da ću, zajedno sa Bojanom, imati priliku da nastavim razvoj Communis-a i doprinesem kreiranju još inovativnijih kampanja za naše klijente - objasnila je Stankovićeva.
Imenovanje novog direktora agencije ne implicira povlačenje Ivana Stankovića iz biznisa, već početak novih projekata i oblikovanje novih modela poslovanja.
- Siguran sam da su Bojan i Lea pravi i jedini izbor kada su u pitanju dalji rad i razvoj agencije i veoma sam srećan što su oboje prihvatili moj predlog -rekao je Ivan Stanković, predsednik agencije Communis, koji će nastaviti da se bavi kreativnim radom i razvojem poslovanja agencije.
Communis DDB deo je jake globalne mreže, u regionu je poznata kao agencija koja u kontinuitetu niže strukovna priznanja, među kojima je i priznanje za Agenciju godine sa poslednje tradicionalne godišnje dodele u organizaciji Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
(Telegraf.rs)