STUDENTI, OVO JE VAŠA PRILIKA: Takmičite se i zakoračite u svet ozbiljnih poslovnih ljudi

Case Study Show je manifestacija takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim, ambicioznim i motivisanim studentima da zakorače u svet realnog poslovanja i svoje znanje primene u praksi, a najuspešnije očekuje praksa, trening program ili potencijalno zaposlenje

Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd, deseti put zaredom organizuje projekat "Case Study Show 2016", koji će se održati na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije u periodu od 10. do 12. marta.

Case Study Show je manifestacija takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim, ambicioznim i motivisanim studentima da zakorače u svet realnog poslovanja i svoje znanje primene u praksi, a najuspešnije očekuje praksa, trening program ili potencijalno zaposlenje.

O značaju i potencijalu ovog projekta najbolje govori i podrška nekih od najvećih kompanija na našem tržištu kao što su: Coca-Cola Hellenic, Air Serbia, Devana Technologies, Mercator, Mozzart Bet, Roche, Japan Tobacco International, Delhaize Serbia, Telekom Srbija, Opel Srbija, E&Y, Opticus i TeleSign.

Prva dva dana projekta održaće se na Fakultetu organizacionih nauka i rezervisana su za Business Case, gde će studenti svih fakulteta Univerziteta u Beogradu imati priliku da se takmiče u rešavanju studije slučaja. Studije slučaja zadaju vodeće kompanije na domaćem tržištu, na srpskom i engleskom jeziku a studenti će prezentovati svoja rešenja u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata.

Paraleleno s Business Case-om, održaće se i Case Room, kroz koji će učesnici biti u prilici da rešavaju kraće poslovne probleme iz prakse kompanija. Učesnici u timovima od po tri člana imaju dva sata na raspolaganju za rešavanje studije, a nakon toga prezentuju svoja rešenja predstavnicima kompanija. Oba dana projekta u holu Fakulteta organizacionih nauka održaće se i Company Fair, mini sajam zapošljavanja gde će se kompanije partneri neposredno predstaviti široj javnosti, a svi zainteresovani studenti će moći da ostave svoj CV.

Treći dan projekta održaće se u Narodnoj banci Srbije i biće namenjen za Speed Dating, koji pruža priliku svim zainteresovanim studentima da se kroz formu kratkih intervjua predstave vodećim kompanijama na domaćem tržištu.

Projekat okuplja oko sebe mlade ljude različitih veština i interesovanja koji su spremni da zajedničkim snagama u timskom radu dođu do najboljeg rešenja.

Za ovogodišnje Case Study Show, svi zainteresovani studenti se mogu prijaviti u timu ili individualno slanjem CV-a i motivacionog pisma putem sajta. Prijave su otvorene do 16. februara.

Za više informacija možete posetiti zvaničan sajt estiem.org.rs ili putem mail-a jelena.milovic@estiem.org.

(Telegraf.rs)