Novost u retail poslovanju Srbije - elektronske cene kompanije Univerexport (FOTO)

Tradicionalno obeležavanje cena papirom je skupo, podložno greškama i često sporo

Pomoću elektronskih etiketa za police (ESL), koje su odnedavno postavljene u Univerexport objektu na Zvezdari (Živka Davidovića 86), dobija se znatno pouzdaniji metod, koji u korak sa svetskim trendovima i potrebama potrošača, govori u prilog tezi da zadovoljstvo potrošača jedan od prioriteta poslovanja kompanije Univerexport.

Nakon inovativnog koraka prodaje proizvoda virtuelnim putem, na koji se Univerexport odlučio pre samo par meseci, nastavlja se i dalje sa inovacijama a cene koje se elektronski menjaju, smanjuju mogućnost ljudske greške pri promeni cena i dobija se potpuna kontrola nad njima.

Kao kompanija koja se prva na našem tržištu odlučila na ovakav korak isticanja cena, Univerexport dobija mogućnost promene strategije upravljanja cenama u realnom vremenu na osnovu promenljivih tržišnih uslova.

Jedan od glavnih benefita ovakvog isticanja cena jeste 100% korelacija između kase i police, koja doprinosi procesu sigurnosti i integritetu cena. Takođe, smanjuju se troškovi kroz eliminaciju ručne promene cena i direktno se doprinosi očuvanju životne sredine.

Ažuriranje cena iz centrale kompanije u maloprodajnim objektima dešava se u sekundi. Fleksibilnost u dizajnu etikata je povećana i može veoma brzo da se reaguje na promene i potrebe na tržištu.

Sve prednosti ovakvog isticanja cena moći će da provere potrošači kupujući u na odeljenju voća i povrća u Univerexport objektu u Aviv parku koji od 12. novembra posluje na radost stanovnika Zvezdare.

(Telegraf.rs)