NOĆ REKLAMOŽDERA: Naše reklame u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera - La Nuit des Publivores

Kao podršku domaćoj i regionalnoj reklamnoj industriji, tradicionalno na Noći Reklamoždera,  između vrednih nagrada, dodeljuje se i jedno posebno priznanje -World tour

World tour je priznanje za one reklame i njene autore, koje su ušle u svetsku selekciju programa La Nuit des Publivores / Noć Reklamoždera i tako u okviru ovog popularnog programa  proputovale više od 160 gradova sveta.

Koliki je to uspeh govori činjenica, da u reklamoteku “Jean Marie Boursicot” godišinje stigne preko 20 000 reklama iz celog sveta, da bi nešto manje od 400 koje bira isključivo Jean Marie Boursicot završile u šestočasovnom programu koji čini program svetske turneje.

Ove godine, zahvaljujući predstavniku Noći Reklamoždera za Adriatica regiju - agenciji SuperStar world wide i Media Marketingu, najznačajnijem regionalnom medijskom partneru, četiri reklame  su ušle u svetsku turneju, od kojih su tri iz Srbije i jedna iz Slovenije.

Ovo je veliki doprinos promociji reklamne industrije i tim povodom, na ovogodišnjoj mts Noći Reklamoždeara priznanje dobijaju:

- Beokonstruktivizam - reklama Turističke organizacije Beograd - režija Boris Miljković

- Drama u taxiju - Otelo - Jugoslovensko dramsko pozorište - agnecija McCann

- Jelen pivo - Naša stvar - agencija LeoBurnett

- ITAK - Govori ljubezen - kreativni direktor i scenarista Aljoša Bagola - agencija Pristop

(Telegraf.rs)