BEOGRAD JE JEDNA VELIKA PORODICA: Započeta gradska kampanja!
Svi želimo da naš Beograd izgleda lepo. Da bude uređen i čist, moderan i lep i pun turista. Da saobraćaj funkcioniše, da autobusi i trolejbusi budu ispravni, udobni i čisti, da se poštuju red vožnje i da ih ima dovoljno - izjavio je gradski menadžer Goran Vesić
Grad Beograd pokrenuo je društveno odgovornu kampanju o gradskom prevozu kako bi poboljšali međuljudske odnose i povratili poverenje građana Beograda u gradski prevoz. Zbog toga je grad Beograd odlučio da pokrene kampanju "Beograd je jedna velika porodica".
- Svi želimo da naš Beograd izgleda lepo. Da bude uređen i čist, moderan i lep i pun turista. Da saobraćaj funkcioniše, da autobusi i trolejbusi budu ispravni, udobni i čisti, da se poštuju red vožnje i da ih ima dovoljno. Svi mi želimo da se ponosimo i našim gradom, našim ljudima i našim prevozom. Za to je potrebno samo jedno: redovno plaćanje karte - kaže gradski menadžer Goran Vesić.
On je napomenuo da je gradski prevoz je komunalna usluga za sve građane Beograda.
- To je najjeftiniji i najefikasniji vid prevoza koji nikada nije izneverio Beograđane. Zaposleni za dan vožnje po čitavom Beogradu plaćaju 109 dinara, penzioneri 1.1 dinar a povlašćene kategorije između 35 i 87 dinara. Gradski prevoz je usluga koja mora da se plati kao što se plaća roba koja se kupuje u prodavnici. Oni koji ne plaćaju gradski prevoz zato uzimaju od svih građana Beograda koji redovno kupuju karte - objasnio je Vesić.
Kako bi se to postiglo, on je istakao da je od presudne bažnosti odnos građana prema gradskom prevozu.
- Potrebno je vratiti poverenje građana i promeniti sliku o ovom komunalnom sistemu. Zato smo pokrenuli ovu društveno odgovornu kampanju. Još pre 40 godina Duško Radović nas je učio lepom ponašanju i dobrim odnosima. Zbog toga smo odlučili da njegove već dobro poznate aforizme i izreke "Odelo ne čini čoveka", "Dobro jutro Beograde" i druge, preneseno ponovo svim građanima Beograda. Za potrebe ove društveno kampanje grad Beograd uradio je TV spot, pesmu koju je komponovala Leontina a odpevao hor Čarolija kao i oglase na novine i oglase za gradska stajališta objasnio je Vesić.
Vesić je poručio da gradska vlast svakodnevno radi na unapredjenju gradskog prevoza, da se uvodi novi red vožnje i niži tarifni sistem koji će biti pravedniji prema korisnicima javnog prevoza.
- Beogarad će, kako najavljuje, biti podeljen na četiri zone, više neće biti razlika u ITS1 i ITS2, cene karata će biti jeftinije za 80 odsto kada su u pitanju prigradska naselja, a biće jednake za iste destinacije bez obzira da li se gradjani voze vozilima GSP-a, Laste ili privatnih prevoznika. Uvodimo novo obeležavanje stajališta, nove table i postojeće informacione table zamenićemo novim tablama u bojama zone kojoj pripadaju. Budemo li zajedno čuvali naš prevoz koji pripada svim Beograđanima, razvijali ga i unapređivali možemo da očekujemo da on bude bolji i efikasniji na radost svih nas. - zaključio je Vesić.
Vesić je istakao da kampanja grad nije koštala nijedan dinar i da u njoj svi učestvuju besplatno.
(Telegrafr.rs / Izvor: Beoinfo)