U maju otvaranje “ZEMUN PARKA” - novog srca Zemuna!

O interesovanju trgovaca za „Zemun park“ dovoljno govori i činjenica da je više od 95 odsto prostora već dobilo zakupce. Očekuje se da će ka novom „hramu kupovine“ gravitirati više od 400.000 stanovnika prestonice, kojima će to biti najbliža destinacija gde na jednom mestu mogu da pronađu sve što im je potrebno.

U Beogradu će, u maju 2015. godine, biti predstavljena još jedna vredna izraelska investicija, a Zemunci i gradjani Beograda će dobiti novo mesto okupljanja. „Zemun park“, kako će se zvati prvi retail park u našem glavnom gradu, biće mesto prave zabave i kvalitetne porodične kupovine čiji će sadržaj zadovoljiti svačiji ukus.

Zemunci i gradjani Novog Beograda, Zemun polja, Batajnice, Altine, Ugrinovaca, naselja koja ih okružuju kao i mesta sa druge strane reke, Borča, Ovča, Krnjača (zahvaljujući novom mostu), će među prvima moći da vide rezultat rada srpskih građevinskih firmi i domaćeg inženjerskog tima iz prethodnih godinu dana, koliko je trajala izgradnja prve faze „Zemun parka“.

Dosadašnja investicija vredna 25 miliona evra prostire se na 16.000 kvadratnih metara, a u planu su proširenje objekta i otvaranje više od 600 novih radnih mesta.

„Sigurni smo da smo prvom investicijom MIVNE grupe u Srbiji napravili pravi potez, pre svega, odabirom lokacije. Cilj nam je da naš centar postane mesto u kojem će sve generacije kvalitetno provoditi vreme i uživati u sadržaju koji nudimo. Kroz razvoj ovog projekta, uverili smo se da postoji velika potražnja domaćih i međunarodnih trgovaca za kvalitetnim poslovnim prostorom i verujemo da ćemo u budućnosti imati odličnu saradnju sa poslovnim partnerima, potrošačima i lokalnom zajednicom“, izjavio je Nir Makdasi, regionalni direktor MIVNE grupe.

O interesovanju trgovaca za „Zemun park“ dovoljno govori i činjenica da je više od 95 odsto prostora već dobilo zakupce. Očekuje se da će ka novom „hramu kupovine“ gravitirati više od 400.000 stanovnika prestonice, kojima će to biti najbliža destinacija gde na jednom mestu mogu da pronađu sve što im je potrebno.

Pored toga što će biti tržni centar sa dodatnim sadržajima, „Zemun park“ je potpuno ekološki i energetski efikasan objekat, koji „reciklira“ vodu i istu prikupljenu iz kišnice i dela javnog sistema projekta koristi za ponovno zalivanje i čišćenje terena, uz dodatno prečišćavanje. Što se unutrašnjosti tiče, zanimljiv sadržaj centra popuniće radnje brojnih domaćih i stranih renomiranih brendova, a „Zemun park“ će moći da se pohvali najvećom igraonicom za decu u zemlji, raznovrsnim sadržajima, koja će zauzimati više od 1.600 kvadratnih metara, novim konceptom hipermarketa UniverExport, ponudom depoa Uradi Sam, novim poslovnicama „Home Center“

Zvanično otvaranje najavljeno je za sredinu maja i jedno je sigurno – „Zemun park“ postaće novo „srce“ Zemuna.

 

(Telegraf.rs)