UMORNI SMO I POD STRESOM: Vozači GSP otkrili zbog čega dolazi do sve više sudara i naglih kočenja!
Vozači su umorni i pod stalnim stresom u saobraćaju, što zbog gužve i buke, izloženi su izduvnim gasovima, prašini, ali i sve češće nasrtajima putnika i bahatih sugrađana - objašnjava Aleksandar Jokić, predsednik sindikata
Borba za vraćanje skraćenog radnog vremena vozačima u javnom prevozu nije gotova, iako je Željko Milković, direktor "GSP Beograd" bio kategoričan da se od nedavno uvedene izmene neće ostupiti. Glas za prava radnika diže Saobraćajni sindikat GSP, ali i predstavnici drugih sindikata u ovom preduzeću.
Jedan od ključnih argumenata je bezbednost putnika! U Saobraćajnom sindikatu GSP dovode u pitanje Analizu o proceni rizikakoju je uradila firma AD "Zaštita na radu" i na koji se poziva rukovodstvonajvećeg gradskog prevoznika, jer je sprovedena na "lakim" linijama, u novim autobusima i tramvajima. što je dalo rezultate bolje od realnog stanja.
- Vozači su umorni i pod stalnim stresom u saobraćaju, što zbog gužve i buke, izloženi su izduvnim gasovima, prašini, ali i sve češće nasrtajima putnika i bahatih sugrađana - objašnjava Aleksandar Jokić, predsednik sindikata.
- Produžetak radnog vremena dodatno prouzrokuje pad koncentracije, što za posledicu ima sudare, sustizanja, nagla kočenja. Dakle, smanjenu bezbednost, kako njih, tako i putnika, naših roditelja, dece, baka i deka, komšija, prijatelja...
Fizički napadi na vozače su poslednjih godina sve učestaliji, naglašavaju sindikalci.
(Telegraf.rs/Izvor: Večernje Novosti)