Evo šta Beograđanke najviše kupuju u šopovima i čega se ne stide

Vreme čitanja: oko 3 min.

Beogradski šopovi nude širok spektar proizvoda za užitak i raspaljivanje mašte. Iako odlazak u ovakve lokale često izaziva podsmeh ili stid, odlučili smo da napravimo malo istaživanje i otkrijemo kakve su navike naših sugrađanki

Uprkos tome što Srbija važi za konzervativnu sredinu, u našem glavnom gradu ipak možete naići na veliki broj seks šopova. Nudeći veliki izbor seks igračaka, pomagala i erotskog veša ovakvi lokali uživaju žveliku posećenost, pa nismo mogli da se ne zapitamo ko su njihove brojnije mušterije  - Beograđani ili Beograđanke?

Na veliko iznenađenje, rezultati našeg istraživanja su pokazala da veću slobodu imaju žene koje bez ikakvih stega odlaze i kupuju u beogradskim seks šopovima.

Najtraženiji proizvod koji kupuju naše sugrađanke je stimulator famozne "G-tačke" kojeg ima u različitim oblicima i bojama, zatim vibratori i na kraju dildoi. Pored zagarantovanog zadovoljstva, kreativnog dizajna, cena većine ovakvih proizvoda su pristupačne pa je to razlog zašto žene toliko često kupuju u ovim objektima.

Jedan od najpopularnijih modela vibratora je "Eklip ultra" koji je prvi put predstavljen javnosti u jednoj od epizoda popularne američke serije "Seks i grad". Nakon što ga je čuvena Samata Džouns ispromovisala kao obaveznu igračku svake moderne žene, ovaj model vibratora stekao je planetarnu popularnost, koja je primetna i među našim sugrađankama.

Srpkinje traže penise od 40 centimetara! Saznajte zašto (FOTO)

- Cene zaista nisu visoke. Smatram da nije velika para za nešto što je dobro i što će ti koristiti jako dugo. Žene su uglavnom spremne da izdvoje velike sume novca na različita pomagala, posebno ako im ona garantuju zadovoljstvo - kaže prodavac Boža iz Seks šopa u TC "Banjica".

Na drugom mestu je erotski veš, čija je cena često dosta niža od klasičnog.

- Kada kupuju veš, žene gledaju da to bude nežan, senzualan veš koji će najpre da uzbudi njihovog partnera, dok muškarci kupuju daleko vulgarniji modele - dodaje Boža.

Od konzumenata, kako kaže, najpopularnija je "Španska mušica" koji mahom uzimaju tinejdžeri sa željom da omame lepšu polovinu. Međutim, veliki broj je i žena koje ovaj proizvod kupuju kako bi doživele vrhunsko zadovoljstvo.

Četvrto mesto zauzimaju parfemi sa feromonima koji kupuje veliki broj Beograđanki, a kako Boža tvrdi, mnogo je onih koje redovno koriste ovaj proizvod, te dolaze svakog meseca.

Donja starosna granica je 18, dok gornja granica ne postoji. U seks šopove često dolaze  žene starije od 70 godina.

- Jednom se dogodilo da je ušla jedna starija gospođa. Verujem da je imala više od 70 godina, a nakon što je došla, otišla je do konzole sa erotskim vešom. Sigurno je videla moj iznenađeni izraz lica, pa mi je rekla da nije pogrešila i da jako dobro zna gde je došla.

Žena je tražila kombinezon od grilona uz objašnjenje da ima slabu cirkulaciju i da joj je potrebno nešto što će nositi preko zime a da može neometano da odlazi u toalet, jer svaki od kombinezona ima otvor u predelu međunožja - uz osmeh se priseća Boža.

Po rečima našeg sagovornika, žene koje dolaze da kupuju su potpuno rasterećene predrasuda i bilo kakvog izlišnog stida, te je sa njima lakša komunikacija nego sa muškarcima.

- U Srbiji u 90 % slučajeva u seks šopovima rade muškarci pa je ženama u prvi mah malo neobično da razgledaju u kupuju seks igračke, ali se brže oslobađaju straha nego muiškarci - objašnjava Boža.

Kada je reč o fetišima, devojke najčešće kupuju seks pomagala koja će ispuniti seksualne fantazije njihovih partnera, posebno ako je neki poseban povod kao što je rođendan ili godišnjica.

(Mihajlo Pavić)