KRIZA: Da li GSP ponovo dobija novog direktora?

Čelnici prestonice najavili interventne mere u najvećem gradskom prevozniku zbog velikog duga i viška zaposlenih. Vršilac dužnosti direktora Dragomir Spasić je na odmoru nakon čega ide u savetnike, sindikalci su kao i obično neobavešteni, pa se za sada samo među radnicima šuška o promenama na čelu ove firme

Prema nezvaničnim informacijama, v. d. direktora, Dragomir Spasić je otišao na odmor sa kojeg će se vratiti u GSP, ali u savetničku fotelju, kao i njegovi prethodnici.

Mesto prvog čoveka najvećeg gradskog prevoznika već je ponuđeno verziranom profesoru i nekadašnjem direktoru Slavenu Tici, ali je on to navodno odbio, pa mu je "rezervisano" mesto predsednika Nadzornog odbora, pišu "Večernje novosti".

Spekuliše se da će se posle dužeg vremena upravljačka palica GSP naći u rukama stručnog čoveka iz firme, za šta su se zalagali i sindikalci. Pominje se ime Željka Milkovića, svojevremeno bliskog Ticinog saradnika i direktora tramvajskog pogona.

- Činjenica je da je stanje u GSP loše i da majstori nemaju čime da rade - kažu zaposleni u GSP i dodaju:

Dotle je došlo da radnici u garažama skupljaju novac i iz svog džepa plaćaju kako bi kupili neki manji deo, šrafove i slično, da bi mogli da poprave kvar na vozilu. Rukovodstvo je zbog toga bilo na razgovoru sa gradskim čelnicima, međutim, konkretne mere koje će biti primenjene niko nije pominjao. Živimo i radimo u neizvesnosti. Firma grca u dugovima, nema ni alata ni materijala, a za godinu i nešto dana kroz kabinet generalnog prodefilovala su četiri direktora, a sa sledećim čak pet.

DUG VEĆI OD ČETIRI MILIJARDE

DUG GSP prelazi četiri milijarde dinara, a u njega ulazi 1,9 milijardi dugovanja prema državi, jer 2010. nisu plaćeni porezi i doprinosi radnicima, pa 1,7 milijardi dinara prema bankama, kao i dugovi starim dobavljačima, za isplate nagrada radnicima, socijalna davanja i drugo.

VIŠAK 400 DO 800 ZAPOSLENIH

POD "interventnim merama" koje je spominjao sekretar Privremenog organa Goran Vesić, radnici podrazumevaju i otkaze. U najvećem gradskom prevozniku višak je, navodno, od 400 do 800 zaposlenih, a prvo će se gasiti 430 radnih mesta gde su angažovani radnici na privremeno-povremenim poslovima.

(Telegraf.rs)